MENU

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI 120 KM Active –...

Renault Kadjar Energy dCi 130 4×4 BOSE – test

21 marca 2016 Testy, Wideo Autor:

Lexus RC 200t F Sport – test

Luksusowe, mocne coupe – to dla wielu przepis na auto idealne. Do niedawna, jak to zwykle bywa, sensowny wybór ograniczał się do trójcy Audi, BMW i Mercedesa. Próby odebrania klientów niemieckim pewniakom Lexus rozpoczął od konkurencji z najmocniejszymi przedstawicielami klasy, wraz z modelem RC-F. Teraz przyszła pora na o wiele spokojniejszy wariant.

Fantastycznie wyglądające nadwozie okraszone pakietem F Sport, efektowne wnętrze ze spektakularnym audio, dwulitrowy silnik o mocy 245 KM i… spora nadwaga. Wygodny krążownik, auto dające frajdę kierowcy czy idealny kompromis? Lexusa RC 200t sprawdził dla Was Marcin.

 


2016-lexus-rc-200t-test-1 2016-lexus-rc-200t-test-2 2016-lexus-rc-200t-test-3 2016-lexus-rc-200t-test-4 2016-lexus-rc-200t-test-5 2016-lexus-rc-200t-test-6 2016-lexus-rc-200t-test-7 2016-lexus-rc-200t-test-8 2016-lexus-rc-200t-test-9 2016-lexus-rc-200t-test-10 2016-lexus-rc-200t-test-11 2016-lexus-rc-200t-test-12 2016-lexus-rc-200t-test-13 2016-lexus-rc-200t-test-14 2016-lexus-rc-200t-test-15 2016-lexus-rc-200t-test-16 2016-lexus-rc-200t-test-17 2016-lexus-rc-200t-test-18 2016-lexus-rc-200t-test-19 2016-lexus-rc-200t-test-20 2016-lexus-rc-200t-test-21 2016-lexus-rc-200t-test-22 2016-lexus-rc-200t-test-23 2016-lexus-rc-200t-test-24 2016-lexus-rc-200t-test-25 2016-lexus-rc-200t-test-26 2016-lexus-rc-200t-test-27 2016-lexus-rc-200t-test-28 2016-lexus-rc-200t-test-29 2016-lexus-rc-200t-test-30 2016-lexus-rc-200t-test-31 2016-lexus-rc-200t-test-32 2016-lexus-rc-200t-test-33 2016-lexus-rc-200t-test-34


Technikalia

Serce:2.0l - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:8-stopniowa, automatyczna
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1998 cm3
Moc:245 KM, przy 5800 obr./min
Moment obrotowy:350 Nm przy 1650-4400 obr./min
Prędkość maksymalna:230 km/h
Sprint 0-100km/h7,5 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
9,5 / 5,8 / 7,2 l/100 km
13 / 8 / 11 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2166 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)niezależne dwuwahaczowe/niezależne Multilink
Rozmiar oponprzód: 235/40 R19
tył: 265/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4695 mm
Szeroki?1840 mm
Wysoki?1395 mm
Rozstaw osi:2730 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1675 kg
Ładowność:495 kg
Bagażnik:około 295 litrów
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:78 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:189 900 PLN (RC 200t Elegance)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:229 900 PLN (RC 200t F Sport)
Testowany egzemplarz:około 285 000 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
- Obręcze ze stopów lekkich 18"
- Przednie reflektory LED z czujnikami zmierzchu
- Światła do jazdy dziennej LED

Wewnątrz
- 3-ramienna, skórzana kierownica z łopatkami do zmiany biegów
- Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów
- Elektryczna regulacja przednich foteli (8-kierunków)
- Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego
- Podgrzewane fotele przednie
- Dzielona i składa tylna kanapa
- Szyby regulowane elektrycznie
- Lusterko wsteczne elektrochromatyczne
- Oświetlenie wnętrza włączone dotykowo
- Podłokietnik przedni
- Tapicerka ze skóry syntetycznej
- Podświetlenie wnętrza Ambiente
- Zegar analogowy na desce rozdzielczej
- ISOFIX

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Selektor trybów jazdy
- Zapasowe dojazdowe koło zapasowe
- System ABS i kontrola trakcji TRC
- System rozdzielający siłę hamowania (EBD) i system wspomagania hamowania awaryjnego (BA)
- System stabilizacji toru jazdy (VSC)
- Elektryczny system wspomagania układu kierowniczego (EPS)
- System wspomagania ruszania na wzniesieniu
- Aktywna pokrywa silnika
- Dwustopniowe poduszki powietrza przednie
- Przednie boczne, boczne kurtyny i kolanowe pudszki powietrzne z przodu
- Centralny zamek, immobilizer i zaawansowany system antykradzieżowy

Elektronika i bajery
- System Start&Stop
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z dotykową regulacją i systemem S-Flow
- System inteligentny kluczyk
- Sterowanie głosowe
- Tempomat
- Uruchamianie silnika za pomocą przycisku
- Podgrzewane wycieraczki szyby czołowej
- Zaawansowany system audio Pioneer, 6 głośników, odtwarzacz CD, radio AM/FM
- Wyświetlacz multimedialny 7"
- Obsługa Bluetooth
- Złącze AUX i 2 złącza USB

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrzne fotochromatyczne z pamięcią, podgrzewane, automatycznie składane
- Pakiet stylizacyjny F Sport
- Obręcze ze stopów lekkich F Sport 19"
- Trójprojektorowe przednie reflektory LED L-Shape z kierunkowskazami przednimi LED

Wewnątrz
- Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów F Sport
- Podgrzewanie kierownicy (+ 1060 zł)
- Elektryczna regulacja kierownicy
- Fotele sportowe F Sport
- Pamięć ustawień fotela i lusterek
- Wentylowane fotele przednie
- Tapicerka ze skóry naturalnej
- Kolorowy zegar zespolony inspirowany tablicą przyrządów Lexusa LFA
- Pakiet stylizacyjny F Sport
- Elektryczny szyberdach (+ 5400 zł)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu (+ 7900 zł)
- Czujnik deszczu
- Czujniki parkowania (+ 4040 zł)
- Kamera cofania
- Tryb Sport+
- System adaptacyjnych świateł długich (AHB)
- Sportowe zawieszenie z układem korekcji sztywności zawieszenia (AVS)
- System monitorowania „martwego pola” (BSM) z systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu
pojazdu (RCTA)
- System sygnalizacji opuszczenia pasa ruchu (LDA)
- System ochrony przedzderzeniowej (PCS

Elektronika i bajery
- Kluczyk w postaci inteligentnej karty (+ 1610 zł)
- Aktywny tempomat ACC
- System audio klasy premium Mark Levinson: 17 głośników, system nawigacji Lexus Premium Navigation, Lexus Connected Services, asystent parkowania, tuner DAB z płetwą na dachu (+20 250 zł)
- Dotykowy interfejs Remote Touch

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1532 km

Tagi: , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij