MENU
2018-lexus-lc-500h-test-wyroz

Lexus LC 500h – test

2018-skoda-karoq-test-fot-wyroz

Škoda Karoq 2.0 TDI 150 KM 4×4 DSG Style...

23 maja 2018 Testy, Wideo Autor:

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

Lexus LC 500 na papierze ma wszystkie argumenty, by godnie wypełnić lukę po LFA. Wygląd, który nie pozwoli Wam go spuścić z oczu, dźwięk, który pozwoli Wam go zlokalizować nawet gdy go nie widać i osiągi, które sprawiają, że nie sposób o nim zapomnieć. Czy to jednak superauto z krwi i kości? Na to pytanie postara się odpowiedzieć Maciek zza kierownicy tego niezwykłego samochodu.

 


2018-lexus-lc-500-test-1 2018-lexus-lc-500-test-2 2018-lexus-lc-500-test-3 2018-lexus-lc-500-test-4 2018-lexus-lc-500-test-5 2018-lexus-lc-500-test-6 2018-lexus-lc-500-test-7 2018-lexus-lc-500-test-8 2018-lexus-lc-500-test-9 2018-lexus-lc-500-test-10 2018-lexus-lc-500-test-11 2018-lexus-lc-500-test-12 2018-lexus-lc-500-test-13 2018-lexus-lc-500-test-14 2018-lexus-lc-500-test-15 2018-lexus-lc-500-test-16 2018-lexus-lc-500-test-17 2018-lexus-lc-500-test-18 2018-lexus-lc-500-test-19 2018-lexus-lc-500-test-20 2018-lexus-lc-500-test-21 2018-lexus-lc-500-test-22 2018-lexus-lc-500-test-23 2018-lexus-lc-500-test-24 2018-lexus-lc-500-test-25 2018-lexus-lc-500-test-26 2018-lexus-lc-500-test-27 2018-lexus-lc-500-test-28 2018-lexus-lc-500-test-29 2018-lexus-lc-500-test-30 2018-lexus-lc-500-test-31 2018-lexus-lc-500-test-32 2018-lexus-lc-500-test-33 2018-lexus-lc-500-test-34 2018-lexus-lc-500-test-35 2018-lexus-lc-500-test-36 2018-lexus-lc-500-test-37 2018-lexus-lc-500-test-38 2018-lexus-lc-500-test-39 2018-lexus-lc-500-test-40 2018-lexus-lc-500-test-41 2018-lexus-lc-500-test-42


Technikalia

Serce:5.0 V8 - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:Direct Shift - automatyczna, 10-biegowa
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:8, widlasty
Pojemność:4969 cm3
Moc:477 KM (351 kW) przy 7100 obr./min
Moment obrotowy:540 Nm przy 4800 obr./min
Prędkość maksymalna:270 km/h
Sprint 0-100km/h:4,7 s
Spalanie (dane producenta):
17,6 / 8,2 / 11,6 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:263 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):układ typu Multi-link
Rozmiar opon:245/40 R21 / 275/35 R21
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4770 mm
Szeroki?1920 mm
Wysoki?1345 mm
Rozstaw osi:2870 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1960-1985 kg
Ładowność:425 kg
Bagażnik:197 l
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:82 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:537 000 PLN (LC 500h Prestige)
Cena testowanej wersji:628 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:628 000 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?2814 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,