MENU
2018-dacia-duster-ii-dci-4x4-wyroz

Dacia Duster 1.5 dCi 110 S&S 4×4 Prestige –...

2018-bmw-335xd-touring-1

BMW 335d xDrive Touring – złoty środek

2 lipca 2018 Testy, Wideo Autor:

Honda Civic 4d 1.5 VTEC Turbo 182 KM Elegance – test

O ile Honda w przypadku pięciodrzwiowego Civica lubi pójść w stronę kontrowersyjnej stylistyki, to sedan do tej pory był zawsze takim buforem bezpieczeństwa stworzonym z myślą o konserwatywnych klientach. Civic 4d dziesiątej generacji wydaje się mieć jednak sporo dodatkowych zadań.

To bowiem na tym modelu spoczywa ciężar walki z autami klasy średniej pod nieobecność Accorda. Czy Honda potrafi zrobić jeszcze sedana z prawdziwego zdarzenia? Na to pytanie odpowie Maciek testując Civica w najmocniejszej wersji silnikowej.

 


2018-honda-civic-4d-test-1 2018-honda-civic-4d-test-2 2018-honda-civic-4d-test-3 2018-honda-civic-4d-test-4 2018-honda-civic-4d-test-5 2018-honda-civic-4d-test-6 2018-honda-civic-4d-test-7 2018-honda-civic-4d-test-8 2018-honda-civic-4d-test-9 2018-honda-civic-4d-test-10 2018-honda-civic-4d-test-13 2018-honda-civic-4d-test-17 2018-honda-civic-4d-test-11 2018-honda-civic-4d-test-12 2018-honda-civic-4d-test-15 2018-honda-civic-4d-test-14 2018-honda-civic-4d-test-16 2018-honda-civic-4d-test-18 2018-honda-civic-4d-test-19 2018-honda-civic-4d-test-20 2018-honda-civic-4d-test-21 2018-honda-civic-4d-test-22 2018-honda-civic-4d-test-23 2018-honda-civic-4d-test-24 2018-honda-civic-4d-test-25 2018-honda-civic-4d-test-26 2018-honda-civic-4d-test-27 2018-honda-civic-4d-test-28 2018-honda-civic-4d-test-29 2018-honda-civic-4d-test-30 2018-honda-civic-4d-test-31 2018-honda-civic-4d-test-32 2018-honda-civic-4d-test-33 2018-honda-civic-4d-test-34 2018-honda-civic-4d-test-35 2018-honda-civic-4d-test-36 2018-honda-civic-4d-test-37 2018-honda-civic-4d-test-38


Technikalia

Serce:1.5 VTEC Turbo - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1498 cm3
Moc:182 KM (134 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:240 Nm przy 1900-5000 obr./min
Prędkość maksymalna:210 km/h
Sprint 0-100km/h:8,5 s
Spalanie (dane producenta):
7,4 / 4,8 / 5,8 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:131 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/układ Multi-Link
Rozmiar opon:215/50 R17
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4648 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1416 mm
Rozstaw osi:2698 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1279 - 1321 kg
Ładowność:419 - 461 kg
Bagażnik:519 l
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:88 900 PLN (Comfort 1.6 i-DTEC 120 KM)
Cena testowanej wersji:100 200 PLN
Cena testowanego egzemplarza:100 200 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1794 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij