MENU
2017-renault-twingo-test-wyroz

Renault Twingo Energy TCe 90 Intens – miejski zawadiaka

2017-mercedes-a220-4matic-test-wyroz

Mercedes-Benz A 220 4MATIC – test

27 maja 2017 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Audi Q5 Sport 2.0 TFSI 252 KM quattro S tronic – pierwszy kontakt

Choć Audi Q5 szybko stało się bestsellerem to stworzenie nowego modelu, który będzie w stanie powtórzyć sukces pierwszej generacji nie jest proste. Niemcy stanęli przed trudnym zadaniem połączenia ze sobą postępowego, nowoczesnego wizerunku z upodobaniami konserwatywnej klienteli.

Nowe Audi Q5 wygląda więc niemal tak jak stary model i na pierwszy rzut oka nie przynosi zbyt wielu nowinek. Pod spokojnie formowaną karoserią skrywa się jednak sporo technologicznych zmian. Czy przeciwieństwa i tym razem będą się przyciągały? Sprawdziliśmy SUVa z dwulitrowym, 252-konnym silnikiem benzynowym i rzecz jasna – napędem quattro. Za udostępnienie auta do testu dziękujemy dealerowi Audi Krotoski-Cichy z Łodzi.

 


2017-audi-q5-sport-test-1 2017-audi-q5-sport-test-2 2017-audi-q5-sport-test-3 2017-audi-q5-sport-test-4 2017-audi-q5-sport-test-5 2017-audi-q5-sport-test-6 2017-audi-q5-sport-test-7 2017-audi-q5-sport-test-8 2017-audi-q5-sport-test-9 2017-audi-q5-sport-test-10 2017-audi-q5-sport-test-11 2017-audi-q5-sport-test-12 2017-audi-q5-sport-test-13 2017-audi-q5-sport-test-14 2017-audi-q5-sport-test-15 2017-audi-q5-sport-test-16 2017-audi-q5-sport-test-17 2017-audi-q5-sport-test-18 2017-audi-q5-sport-test-19 2017-audi-q5-sport-test-20 2017-audi-q5-sport-test-21 2017-audi-q5-sport-test-22 2017-audi-q5-sport-test-23 2017-audi-q5-sport-test-24 2017-audi-q5-sport-test-25 2017-audi-q5-sport-test-26 2017-audi-q5-sport-test-27 2017-audi-q5-sport-test-28 2017-audi-q5-sport-test-29 2017-audi-q5-sport-test-30 2017-audi-q5-sport-test-31 2017-audi-q5-sport-test-32 2017-audi-q5-sport-test-33 2017-audi-q5-sport-test-34 2017-audi-q5-sport-test-35 2017-audi-q5-sport-test-36


Technikalia

Serce:2.0 TFSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7-stopniowa, automatyczna S-tronic
Napęd:quattro ultra
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1984 cm3
Moc:252 KM (185 kW), przy 5000 obr./min
Moment obrotowy:370 Nm przy 1600-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:237 km/h
Sprint 0-100km/h6,3 s
Spalanie (dane producenta):
(dane nasze)
8,4 / 6,2 / 6,9 l/100 km
10 / 7,7 / 9 l / 100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2158 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar opon235/55 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata

Kopia Jak duże?

Długi?4663 mm
Szeroki?1893 mm
Wysoki?1659 mm
Rozstaw osi:2819 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1657 kg
Ładowność:680 kg
Bagażnik:550 l / 1600 l
Średnica zawracania:11,0 m
Pojemność baku:65 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:159 000 PLN (2.0 TDI)
Testowany egzemplarz:282 690 PLN

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , ,