MENU

Jeep Renegade przeszedł facelifting

Chevrolet Blazer – z błota na salony

21 czerwca 2018 Great news! Autor:

Nowe Audi A1 Sportback – czy osiągnie sukces w segmencie B?

Audi zaprezentowało drugą generację modelu A1 Sportback. Czy tym razem przyciągnie do siebie klientów?

2019-audi-a1-sportback (2)

Najnowszy hatchback Audi jest narysowany bardzo agresywnie. Z przodu tradycyjnie widzimy sześciokątną atrapę chłodnicy, a po bokach dwa mniejsze wloty. Ciekawym zabiegiem stylistycznym jest pomalowana na czarno środkowa część zderzaka. Przez to mamy wrażenie, że przedni zderzak wygląda bardzo drapieżnie. Nad atrapą chłodnicy widzimy trzy malutkie, prostokątne szczeliny. Całokształtu dopełniają reflektory Matrix LED. Linia boczna jest jednak już bez polotu – dwa pionowe przetłoczenia na górze i dole oraz delikatnie opadający dach nie są tak ekstrawaganckie jak reszta pojazdu.

2019-audi-a1-sportback (4)

Z tyłu lampy nie są połączone wąskim paskiem LED jak w innych modelach Audi – brawo za oryginalność. Na samej górze wystaje mała lotka, a w dolnych rogach znajdziemy chromowane końcówki układu wydechowego. Samochód mierzy 4,03 m, ma 1,74 m szerokości oraz 1,43 m wysokości. Bagażnik mieści 335 litrów, a po złożeniu oparć pojemność zwiększa się do 1090 litrów.

2019-audi-a1-sportback (3)

Na pokładzie znajdziemy dwa ekrany. Tak jest, dwa: przed kierowcą znajduje się 10,3-calowe wirtualne zegary, a obok 10,1-calowy dotykowy ekran systemu MMI, ale klimatyzacją nadal sterujemy pokrętłami. Poprzez Apple Car Play i Android Auto możemy zaś połączyć samochód ze swoim smartfonem. Znajdziemy też dwa porty USB oraz ładowarkę bezprzewodową. Komfort słuchowy może zaoferować nam opcjonalne nagłośnienie firmy B&O. Ten system audio składa się z jedenastu głośników o mocy 560 watów, wykorzystuje również dźwięk 3D. Dodatkowo jest dostępnych 30 kolorów oświetlenia ambiente, a na pokładzie znajdziemy m.in. adaptacyjny tempomat, ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu, czy wykrywanie pieszych.

2019-audi-a1-sportback (11)

Gamę silnikową otwiera 95 konna jednostka 1.0 TSI, a najmocniejszą odmianą jest 2.0 TSI o mocy 200 koni mechanicznych. Audi nic nie wspomniało o Dieslu, więc najprawdopodobniej jednostek wysokoprężnych nie dostaniemy w tym modelu. Nowe A1 ma się pojawić jesienią tego roku. Ceny w Niemczech zaczynają się od 20 tysięcy euro.


2019-audi-a1-sportback 2019-audi-a1-sportback (8) 2019-audi-a1-sportback (9) 2019-audi-a1-sportback (7) 2019-audi-a1-sportback (6) 2019-audi-a1-sportback (10)

Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij