MENU

Nadchodzi nowa Toyota RAV4

Renault Captur S-Edition – w nowym wdzianku

29 marca 2018 Great news! Autor:

Maserati Levante Trofeo – z prawdziwego zdarzenia

Do coraz szerszego segmentu supersuvów dołącza kolejny mocny gracz. Maserati obiecuje bezkompromisowy charakter nowej odmiany Levante.

Maserati-Levante-Trofeo-25

Chociaż Maserati Levante wzbudziło ogromne kontrowersje podczas swojej premiery producent nie może narzekać na jego sprzedaż. Mimo, że włoskie auto jest wybierane rzadziej od konkurencyjnych produktów Porsche czy Mercedesa, to trzeba przyznać, że nawet w Polsce Levante nie jest już widokiem bardzo egzotycznym. Maserati nie przestaje jednak wdrażać nowych rozwiązań do swoich samochodów i w Nowym Jorku zaprezentowała najbardziej radykalną odmianę swojego SUVa.

Maserati-Levante-Trofeo-22

Levante Trofeo to tak zwany supersuv, dołączy do grona takich aut jak Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, Porsche Cayenne Turbo S czy Jeepa Grand Cherokee Trackhawk. Pod maską włoskiej maszyny pracuje podwójnie doładowana jednostka benzynowa V8 o pojemności 3,8 litra. Motor generuje 590 KM i moment obrotowy ponad 700 Nm. Budowana przez Ferrari jednostka jest najbardziej wysiloną w historii Maserati – oznacza to, że z jednego litra pojemności osiągnięto najwięcej koni mechanicznych. Sprint do setki zajmuje zaledwie 3,9 sekundy, natomiast prędkość maksymalna powinna przekroczyć 300 km/h.

Maserati-Levante-Trofeo-20

Poza większą mocą Levante Trofeo wyróżnia się nowym układem zawieszenia, które – jak obiecuje producent – jest stworzone do szybkiej i bezkompromisowej jazdy. Szybki SUV nie ma tłumić nierówności, ma zapewnić maksymalne sportowe doznania. Ma w tym pomóc obniżony środek ciężkości oraz rozkład mas 50:50. Wersję Trofeo wyróżniają inne zderzaki, nakładki na progi z włókna węglowego i detale, takie jak przetłoczenia na masce. Poza tym auto stoi na potężnych 22-calowych felgach, za którymi znajdują się ogromne czerwone zaciski hamulców.

Maserati-Levante-Trofeo-10

We wnętrzu znajdziemy ciemne wykończenie oraz przeszycia w kontrastujących kolorach (w zależności od wybranego koloru nadwozia). Detale zostały wykończone włóknem węglowym, standardem dla wersji Trofeo jest też 17-głośnikowy system nagłośnienia Bowers & Wilkins.

Maserati-Levante-Trofeo-24

Produkcja Maserati Levante Trofeo ruszy jeszcze w tym roku we Włoszech.


Maserati-Levante-Trofeo-21 Maserati-Levante-Trofeo-20 Maserati-Levante-Trofeo-18 Maserati-Levante-Trofeo-10 Maserati-Levante-Trofeo-9 Maserati-Levante-Trofeo-7

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij