Chociaż wydawałoby się, że gama SUVa spod znaku trójzębu jest już pełna, to Włosi zaskakują nową wersją swojego pojazdu.
GTS to kolejna odmiana modelu Levante. Kontrowersyjny SUV jest obecnie jednym z motorów napędowych marki, co może zatem tłumaczyć decyzję zarządu Maserati o wprowadzeniu do sprzedaży kolejnego wariantu mocy. Dziwi natomiast fakt, że GTS nie jest topową odmianą, będzie natomiast w tym zestawieniu drugą, zaraz po zaprezentowanym nie tak dawno temu Trofeo.
Levante oznaczone symbolem GTS będzie jednak korzystać z tego samego motoru co topowa odmiana. Podwójnie doładowane V8 konstrukcji Ferrari będzie generować 550 koni mechanicznych, 730 Nm momentu obrotowego i pozwoli rozpędzić SUVa do „setki” w 4,2 sekundy. Kierowca maksymalnie rozpędzi Maserati do 292 km/h. Oznacza to, że GTS będzie tylko nieznacznie wolniejszy od Trofeo (3,9 s do 100 km/h i 300 km/h maksymalnie).
GTS wyróżni się także innymi zderzakami, wzorami felg i wlotem powietrza. Wraz z nową odmianą Levante zyskało także nowe opcje do zamówienia w całej gamie – adaptacyjne światła LED, nowy system multimedialny, nowa skórzana tapicerka oraz nowy system stabilizacji toru jazdy.
Tagi: biturbo, levante gts, levante trofeo, maserati, maserati levante, maserati levante gts, maserati levante trofeo, nowe maserati, nowość, nowy suv maserati, premiera, su maserati, supersuv, suv, v8, v8 biturbo