MENU

Škoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI 110 KM DSG...

Škoda Citigo 1.0 MPI 75 KM Style – test

28 października 2016 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC Coupé – test

Najpierw było BMW X6, potem mniejsze X4 i nagle każda marka zachciała mieć w swoim portfolio coupe-SUVa. Póki co rękawicę Bawarczykom rzucił jedynie Mercedes – najpierw za pośrednictwem GLE Coupe, teraz poprzez GLC Coupe.

Z “klasycznym” wydaniem GLC mieliśmy już do czynienia. Teraz Marcin, wraz z dealerem Auto-Studio z Łodzi, na warsztat bierze jego bardziej stylową odmianę napędzaną dodatkowo silnikiem benzynowym.

 


2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-1 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-2 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-3 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-4 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-5 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-6 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-7 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-8 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-9 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-10 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-11 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-12 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-13 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-14 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-15 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-16 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-17 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-18 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-19 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-20 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-21 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-22 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-23 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-24 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-25 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-26 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-27 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-28 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-29 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-30 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-31 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-32 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-33 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-34


Technikalia

Serce:250 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-biegowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na wszystkie koła 4MATIC
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1991 cm3
Moc:211 KM (155 kW) przy 5500 obr/min
Moment obrotowy:350 Nm przy 1200-1400 obr/min
Do "setki":7,3 s
Prędkość maksymalna:222 km/h
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
8,4 / 6,0 / 6,9 l /100 km
12 / 7,5 / 9 l / 100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2159 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe
Rozmiar opon255/45 R20
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4732 mm
Szeroki?1890 mm
Wysoki?1602 mm
Rozstaw osi:2873 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1785 kg
Ładowność:645 kg
Bagażnik:500 l (max. 1400 l)
Średnica zawracania:11,8 m
Pojemność baku:66 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa testowanego egzemplarza:203 000 PLN
Testowany egzemplarz:259 088 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Pakiet Chrom
- Asystent świateł przednich
- Automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika
- Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane i elek. regulowane

Wewnątrz
- Listwy progowe z logo Mercedes-Benz
- EASY-PACK - elektrycznie sterowana tylna klapa
- Elektrycznie regulowane przednie fotele
- Elektrycznie sterowane szyby z funkcją one-touch
- Siatka bagażowa z lewej strony przestrzeni ładunkowej
- Zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności (66l)
- Mechaniczna regulacja kierownicy w pionie
- Wielofunkcyjna, trójramienna kierownica obszyta skórą

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- 3-stopniowy system Electronic Stability Program (ESP®)
- ADAPTIVE BRAKE z funkcją HOLD
- Attention Assist - asystent wspomagania koncentracji
- CPA - system zapobiegający kolizjom
- Kamera cofania
- Kurtyny powietrzne (WINDOWBAG)
- Poduszka powietrzna chroniąca kolana

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja THERMATIC
- Komputer pokładowy z wyświetlaczem wielofunkcyjnym
- Audio 20 CD
- Bluetooth
- Głośniki z systemem FrontBass®
- KEYLESS-GO – starter

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Pakiet AMG – elementy zewnętrzne (+ 11 291 PLN)
- Pakiet lusterek (+ 2540 PLN)
- Lakier Szarość selenitu metalik (+ 4403 PLN)
- Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 20” (+ 4799 PLN)
- Reflektory LED statyczne (+ 4883 PLN)
- Szyby atermiczne z izolacją akustyczną (+ 677 PLN)
Wewnątrz
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej (+ 734 PLN)
- Pakiet AMG – elementy wewnętrzne (+ 3952 PLN)
- Dywaniki AMG
- EASY-PACK - osłona przestrzeni bagażowej (+ 339 PLN)
- Oświetlenie ambient (+ 1242 PLN)
- Podgrzewane fotele przednie (+ 1835 PLN)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- DYNAMIC SELECT
- PARKTRONIC z aktywnym asystentem parkowania (+ 4121 PLN)

Elektronika i bajery
- Pakiet Night (+ 2823 PLN)
- Antena GPS
- Garmin MAP PILOT (+ 2823 PLN)
- Live Traffic Information
- System dźwiękowy Burmester Surround (+ 4375 PLN)
- Touchpad do sterowania systemem telemtycznym (+ 621 PLN)

Tagi: , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij