MENU
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 KM Allure | fot. Marcin Pakulski

Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 KM Allure – test

Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC | fot. Marcin Pakulski

Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC – pierwszy kontakt

27 listopada 2015 Testy, Wideo Autor:

Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure – test

W większości segmentów nieprzerwanie istnieje klasyczny dylemat – diesel czy benzyna? Zazwyczaj w tej dyskusji kluczowe stają się indywidualne potrzeby użytkownika, a argumenty są różne w zależności od rodzaju auta, ale jednym z ciekawszych przypadków w tej dyskusji wydają się być małe autka segmentu B.

Ostatnio prezentowaliśmy Wam nasze wrażenia z kontaktu z Peugeotem 208 z oszczędnym silnikiem BlueHDi, dziś pora na drugą stronę medalu. Specjalnie dla Project Automotive i AutoKult.pl sprawdzamy francuskiego malucha z benzynowym silnikiem 1.2 PureTech. Zapraszamy na kolejne spotkanie z Peugeotem 208 i Maćkiem.

 


208-puretech-test-1 208-puretech-test-2 208-puretech-test-3 208-puretech-test-4 208-puretech-test-5 208-puretech-test-6 208-puretech-test-7 208-puretech-test-8 208-puretech-test-9 208-puretech-test-10 208-puretech-test-11 208-puretech-test-12 208-puretech-test-13 208-puretech-test-14

 


Nudne technikalia

Serce:1.2 PureTech - benzynowy, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni
Skrzynia biegów:5-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:1199 cm3
Moc:110 KM (81 kW), przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:205 Nm przy 1500 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h9,6 s
Spalanie producent:
Spalanie nasze:
5,5 / 3,9 / 4,5 l/100km
6,5 / 4,5 / 5,6 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2104 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon195/55 R16
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?3973 mm
Szeroki?1467 mm
Wysoki?1460 mm
Rozstaw osi:2538 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1093 kg
Ładowność:437 kg
Bagażnik:285 l (maksymalnie 1076 l)
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Baza:41 700 PLN (3d 1.0 PureTech Access)
Cena bazowa naszego egzemplarza:62 300 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 73 590 PLN

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Klamki i lusterka w kolorze czarnym
- Felgi stalowe 15"

Wewnątrz
- ISOFIX
- Centralny zamek
- Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Regulacja wysokości fotela kierowcy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego
- ESP
- Poduszki czołowe, boczne i kurtynowe
- Pełnowymiarowe koło zapasowe


Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory przednie przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane
- Przyciemniane tylne szyby
- Klamki i lusterka w kolorze nadwozia/chromowane
- Chromowane listwy
- Felgi aluminiowe 16"
- Światła LED do jazdy dziennej

Wewnątrz
- Elektrycznie sterowane szyby
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Podłokietnik (+300zł)
- Podświetlenie Ambiente
- Dzielona tylna kanapa
- Skórzana kierownica z chromowanym wykończeniem
- Pakiet LED

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania i Park Assist (+2800 zł)
- Pakiet Widoczność (automatyczne reflektory przednie, Follow Me Home, czujnik deszczu)

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Multimedialny ekran dotykowy z radiem MP3, wejściami USB i AUX, sterowaniem z kierownicy, zestawem Bluetooth, Wi-Fi i MirrorScreen
- Nawigacja (+2300zł)


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?995 km

Tagi: , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij