MENU

Mercedes-Benz Citan Tourer 112 AT – test

Mercedes-Benz E 220d Coupé – test

25 lipca 2017 Testy, Wideo Autor:

Volkswagen Golf Variant (FL) 2.0 TDI 150 KM Highline – test

Myślisz “auto kompaktowe”, mówisz “Volkswagen Golf”. Myślisz “auto rodzinne”, mówisz “kombi”. Myślisz “oszczędny silnik”, mówisz “diesel”. Dodajmy to do siebie, by otrzymać Volkswagena Golfa Variant z silnikiem TDI. Ale czy spełnia on te wymagania?

Golf wydaje się od lat nie zmieniać, bez względu na rozwój konkurencji i mijające czasy. Sztandardowy niemiecki kompakt przeszedł jednak drobną modernizację, ale czy to wystarczy, by dalej walczyć o najwyższe cele w tym segmencie? Z popularnym Volkswagenem zmierzył się Janek.

 


2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-1 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-2 volkswagen-golf-variant-rline-012 volkswagen-golf-variant-rline-09 volkswagen-golf-variant-rline-14 volkswagen-golf-variant-rline-07 volkswagen-golf-variant-rline-1 volkswagen-golf-variant-rline-010 volkswagen-golf-variant-rline-03 volkswagen-golf-variant-rline-02 volkswagen-golf-variant-rline-13 volkswagen-golf-variant-rline-15 volkswagen-golf-variant-rline-11 volkswagen-golf-variant-rline-08 volkswagen-golf-variant-rline-06 volkswagen-golf-variant-rline-043 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-3 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-4 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-14 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-20 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-12 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-8 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-16 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-17 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-11 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-13 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-19 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-30 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-24 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-32 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-10 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-7 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-26 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-29 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-28 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-31 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-23 2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-21


Technikalia

Serce:2.0 TDI - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, dwusprzęgłowa DSG, 7-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1968 cm3
Moc:150 KM (110 kW) przy 3500-4000 obr./min
Moment obrotowy:340 Nm przy 1750-3000 obr./min
Prędkość maksymalna:216 km/h
Sprint 0-100km/h:8,9 s
Spalanie (dane producenta):
5,4 / 4,1 / 4,6 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:120 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:225/45 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4567 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1467 mm
Rozstaw osi:2620 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1454 kg
Ładowność:611 kg
Bagażnik:605 l
Średnica zawracania:10,9 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:72 390 PLN (Trendline 1.0 TSI 85 KM)
Cena testowanej wersji:116 190 PLN
Cena testowanego egzemplarza:167 420 PLN

 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne
- Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
- Listwy na osłonie wlotu powietrza do chłodnicy, chromowane
- Relingi dachowe, czarne
- Reflektory przeciwmgielne, z przodu, z funkcją statycznego doświetlania zakrętów

Wewnątrz
- Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą z funkcją Tiptronic
- Szyby elektrycznie sterowane z przodu i tyłu
- Parcie tylnej kanapy dzielone (60/40), podłokietnik, miejsce na napoje, otwór do przewożenia długich przedmiotów
- Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu
- Oświetlenie ambiente
- Regulacja odcinka lędźwiowego dla siedzeń przednich
- Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą
- Podłokietnik z przodu regulowany na wysokość, ze schowkiem oraz dwoma nawiewami powietrza dla pasażerów z tyłu
- Wstawki wykończeniowe wnętrza "Piano Black"
- Tapicerka siedzeń z mikrofibry "Art Velours"
- Fotel kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości
- Gniazdo 12 V w bagażniku
- Szuflada pod fotelem kierowcy i pasażera
- Fotel kierowcy i pasażera, sportowy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości i system obserwacji otoczenia Front Assist
- Pakiet Czujnik deszczu
- Poduszki powietrzne czołowe oraz boczne dla kierowcy i pasażera z przodu
- ESP - system stabilizacji toru jazdy wraz z ASR, ABS, EBV, MSR i asystentem podjazdu
- XDS - blokada mechanizmu różnicowego
- System wykrywający pieszych
- Funkcja automatycznego włączania świateł oraz funkcja Coming Home
- Asystent podjazdu
- System rozpoznający zmęczenie kierowcy
- Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
- Koło zapasowe, stalowe
- Kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu
- System Start-Stop z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu
- Czujnik deszczu
- Centralny zamek, zdalnie sterowany

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną Climatronic
- 4 głośniki
- Komputer pokładowy "Premium" z kolorowym wyświetlaczem TFT
- Radio "Composition Colour"
- Gniazdo 12 V w konsoli środkowej

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- granatowy "Atlantic" metalik
- Pakiet R-Line Exterieur i Interieur
- Obręcze aluminiowe Marseille 7,5J x 18
- Reflektory LED Top z dynamicznym i statycznym doświetlaniem zakrętów
- Lusterka zewnętrzne, elektrycznie składane
- Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie
podczerwone

Wewnątrz
- Podsufitka w kolorze czarnym
- Dach szklany panoramiczny
- Pakiet Komfort
- Pakiet R-Line
- Pakiet Zimowy
- Szyba tylna oraz boczne tylne dodatkowo przyciemniane

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Drogowy Plus
- Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC
- Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i
czujnikiem przechyłu
- System Park Assist wspomaganie parkowania
- Aktywny system ochrony pasażerów PreCrash
- System "Rear Assist" - kamera cofania
- Koło zapasowe, dojazdowe 18"

Elektronika i bajery
- Pakiet Business
- Car-Net - dostęp do mobilnych usług Online za pośrednictwem telefonu
(bezpłatnie przez trzy lata)
- System Volkswagen Media Control z systemem App-Connect
- System nawigacji satelitarnej Discover Pro
- System dźwięku - "Dynaudio Excite" sound system (400 Watt)
- Aktywny wyświetlacz wielofunkcyjny na tablicy zegarów "Active Info Display"
- Funkcja obsługi głosowej
- System "Keyless Access" - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu
- Tuner cyfrowy DAB+: funkcja odbioru programów radiowych w formie
cyfrowej
- Instalacja telefoniczna Business

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?775 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij