MENU

Nissan Juke 1.2 DIG-T 115 Tekna – test

Mitsubishi Outlander 2016 – pierwszy kontakt

26 września 2015 Testy, Wideo Autor:

Subaru BRZ 6AT – test

Na rynku jest mnóstwo aut szybkich, świetnie jeżdżących, funkcjonalnych, pojemnych, absurdalnie mocnych i zupełnie bezpłciowych, ale tak naprawdę mało jest stworzonych od zera z myślą o dawaniu przyjemności z jazdy. A przecież recepta na to jest bardzo prosta – atrakcyjny wygląd, niska masa, napęd na tył i zapas mocy pod maską. Tym tropem podążyli konstruktorzy Toyoty i Subaru, którzy wspólnie stworzyli samochód uwielbiany przez wszystkich entuzjastów motoryzacji.

W naszym najnowszym teście Maciek sprawdza ile frajdy z jazdy daje Subaru BRZ, zapraszamy.

Materiał powstał w ramach współpracy z portalem ExoticCars.pl. Tam przeczytacie też TEKST.

 


fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Marcin Pakulski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Maciej Polikowski fot. Jey Wild fot. Jey Wild fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Maciej Polikowski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski

 


Nudne technikalia

Serce:2.0i - benzynowy, wolnossący, wtrysk bezpośredni wielopunktowy
Skrzynia biegów:6-biegowa automatyczna
Napęd:tył
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:1998 cm3
Moc:200 KM (147 kW), przy 7000 obr./min
Moment obrotowy:205 Nm przy 6400-6600 obr./min
Prędkość maksymalna:210 km/h
Sprint 0-100km/h8,2 s
Wydychanie CO2164 g/km
Hamulcetarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/podwójne wahacze poprzeczne
Rozmiar opon215/45 R17
Gwarancjamechaniczna: 3 lata, na lakier: 3 lata, perforacyjna: 12 lat

Jak duży?

Długi?4240 mm
Szeroki?1775 mm
Wysoki?1320 mm
Rozstaw osi2570 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1262 kg
Ładowność438 kg
Bagażnik:243 l (maksymalnie 330 l)
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Baza:31 500 € (Sport manual)
Cena bazowa naszego egzemplarza:33 000 € (Sport automat)
Testowany egzemplarz:33 550 €

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane, składane i regulowane elektrycznie
- Przyciemniane szyby
- Reflektory ksenonowe przednie
- Światła przeciwmgielne przednie
- 17-calowe felgi aluminiowe

Wewnątrz
- Kierownica, dźwignia hamulca ręcznego i skrzyni biegów obszyte skórą
- Elektrycznie sterowane szyby przednie
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- Dwupłaszczyznowa regulacja kolumny kierownicy
- System ISOFIX

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Centralny zamek
- ABS z EBD
- Inteligentny System Ratunkowy
- Kolanowa poduszka kierowcy
- Kontrola trakcji i stabilizacji toru jazdy (VSC)

Elektronika i bajery
- System audio z odtwarzaczem CD i 6 głośnikami
- Gniazda USB i AUX
- Klimatyzacja automatyczna
- Komputer pokładowy
- Tempomat

Co dokupiono do naszego egzemplarza?

Lakier perłowy
550 €

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1956 km

Tagi: , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij