MENU

Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4×4 Prestige – test

Ford Edge – pierwszy kontakt

11 sierpnia 2016 Testy, Wideo Autor:

Škoda Octavia 1.2 TSI Joy – test

14 193 – tyle Octavii wyjechało na polskie ulice w 2015 roku. To od wielu lat bezwzględny lider naszych list sprzedaży, którego pozycja mimo upływu już całkiem sporej ilości czasu od premiery nie wygląda na zagrożoną.

Argumentów przemawiających na jej korzyść jest sporo i wielu z nas zna je już niemal na pamięć. Ale czy srebrna Skoda Octavia ze skromnym, wychodzącym z oferty silnikiem 1.2 TSI jest jeszcze w stanie czymś nas zaskoczyć? Z wyzwaniem przetestowania auta zmierzył się Janek.

 


skoda-octavia-joy-01 skoda-octavia-joy-02 skoda-octavia-joy-03 skoda-octavia-joy-04 skoda-octavia-joy-06 skoda-octavia-joy-07 skoda-octavia-joy-08 skoda-octavia-joy-09 skoda-octavia-joy-10 skoda-octavia-joy-11 skoda-octavia-joy-12 skoda-octavia-joy-13
2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-16 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-15 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-14 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-13 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-12 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-72015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-82015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-92015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-10 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-11 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-6 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-5 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-4 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-3 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-2 2015-skoda-octavia-1-2-tsi-test-1


Technikalia

Serce:1.2 TSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:6-biegowa, manualna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1197 cm3
Moc:110 KM (80 kW) przy 4600 obr/min
Moment obrotowy:175 Nm przy 1400-4000 obr/min
Do "setki":10,2 s
Prędkość maksymalna:199 km/h
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
6.1 / 4,2 / 4,9 l /100 km
7,5 / 5,5 / 6,5 l /100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2114 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/system o architekturze Multilink
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4659 mm
Szeroki?1814 mm
Wysoki?1461 mm
Rozstaw osi:2686 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1230 kg
Ładowność:550 kg
Bagażnik:590 l
Średnica zawracania:brak danych
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:63 960 PLN (Active, 1.2 TSI 85 KM)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:77 500 PLN
Testowany egzemplarz:93 100 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Przednie światła przeciwmgłowe
- Reflektory halogenowe
- SUNSET (tylne szyby boczne oraz szyba pokrywy bagażnika
o wyższym stopniu przyciemnienia)
- Światła do jazdy dziennej Day Light
- Lusterka zewnętrzne i klamki drzwi w kolorze nadwozia
- Obręcze kół ze stopów lekkich TERON 7Jx17"- (4 szt.)

Wewnątrz
- Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem
zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem
- Fotel kierowcy i pasażera regulowany na wysokość wraz z
regulacją pod lędźwie
- Konsola centralna z zamykanym schowkiem
- Lusterko wsteczne z czujnikiem wilgotności
- Podłokietnik z przodu Jumbo Box
- Schowek na okulary
- Składane oparcia tylnej kanapy
- Wyświetlacz Maxi-DOT
- Dekor Dark Brushed
- Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu)
- Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach kanapy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem (2 składane
kluczyki)
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- ESP z ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, XDS+, HBA, DSR, TSA,
CBC
- Immobiliser
- Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu
- TPM - system kontroli ciśnienia w oponach
- Zestaw naprawczy do kół

Elektronika i bajery
- Climatronic - klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, z
czujnikiem AQS
- Cztery głośniki z przodu i z tyłu
- Radio Bolero (kolorowy ekran dotykowy 6,5”, wejście SD, USB, AUX-in)
- Tempomat

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Przednie reflektory przeciwmgłowe Black z funkcją CORNER (+ 500 zł)
- Wycieraczka tylnej szyby AERO (+ 350 zł)
- Pakiet Chrom - chromowana listwa wzdłuż dolnej linii okien bocznych (+ 550 zł)
Wewnątrz
- Gniazdo 230 V (+ 400 zł)
- Uchwyt ISOFIX na fotelu pasażera z przodu (+ 150 zł

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, czujnikiem przechyłu (2
składane kluczyki) (+ 950 zł)
- ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat (+ 2800 zł)
- Hill hold control - system wspomagania ruszania pod wzniesienia (+ 350 zł)
- Stalowe koło dojazdowe (podnośnik, klucz do kół, bez zestawu naprawczego) (+ 400 zł)

Elektronika i bajery
- TRAVELLER ASSISTANT BASIC- System nawigacji Amundsen z mapą
Europy, funkcja rozpoznawania znaków drogowych, LANE ASSIST,
INTELLIGENT LIGHT ASISSTANT (+ 6000 zł)
- Funkcja SMART LINK (+ 650 zł)
- Funkcja SMARTGATE (+ 450 zł)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?705 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij