Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Renault Talisman Grandtour Energy TCe 200 EDC Initiale Paris – test

Elegancki kombiak w wykonaniu Renault? Świetny sposób na odbudowanie reputacji marki po średnio udanej Lagunie II i niedocenianej Lagunie III. Talisman to auto które zachwyca zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, zwłaszcza w najwyższej wersji wyposażenia – Initiale Paris. Czy zatem francuska marka doczekała się klasowego gracza w segmencie D?

Najmocniejszą odmianę Renault Talismana Grandtour przetestował Wiktor.

 


2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-9 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-11 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-10 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-19 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-21 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-22 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-7 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-8 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-6 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-4 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-1 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-2 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-15 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-17 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-18 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-13 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-16 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-12 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-14 2016-renault-talisman-grandtour-tce-200-initiale-paris-test-3


Technikalia

Serce:Energy TCe 200 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, dwusprzęgłowa EDC, 7-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1618 cm3
Moc:200 KM (147 kW) przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:260 Nm przy 2500 obr./min
Prędkość maksymalna:231 km/h
Sprint 0-100km/h (dane producenta):
7,9 s
Spalanie (miasto/trasa/średnie - dane producenta):
Nasza średnia:
7,6/4,8/6,0 l/100km
9,5/6,2/8,0
Wydychanie CO2132 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon245/40 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4866 mm
Szeroki?1870 mm
Wysoki?1465 mm
Rozstaw osi:2809 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1505 kg
Ładowność:525 kg
Bagażnik:572 (max. 1681) l
Średnica zawracania:11,3 m
Pojemność zbiornika paliwa:51 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:97 900 PLN (Energy dCi 110 Life)
Cena testowanego egzemplarza:około 158 700 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1050 km

Ładnie pisze, gorzej mówi, więc przed kamerą się póki co nie pokazuje. Motoryzacja jest dla niego najwspanialszą sztuką.