Jest taka firma, która naprawdę zna się na hot hatchach. Mowa o Renault Sport i mimo, że to logo zaczęło pojawiać się też na często niezbyt emocjonujących modelach GT, to jednak wciąż wiemy ile potrafią w przypadku aut oznaczonych literami R.S. Poznajcie ich najnowszą interpretację Renault Clio.
Szybka wersja małego francuskiego hatchbacka od dawna uchodzi za wzór frajdy z jazdy i wśród entuzjastów jest jednym z ulubionych aut tego typu. Przepis na dobre emocje uległ jednak poważnym zmianom i choć osiągi wciąż robią się coraz lepsze, to pojawiło się kilka argumentów, by podważyć pozycję Clio R.S. – o tym wszystkim opowie Wam Maciek w teście najmocniejszej odmiany R.S. 220 Trophy.
7,6 / 5,1 / 5,9 l/100 km
15,5 / 7,8 / 11,1 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2
135 g/km
Hamulce (przód/tył)
tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)
Typu Mc Pherson z prostokątnym dolnym wahaczem i stabilizatorem poprzecznym
+ hydrauliczne ograniczniki amortyzatorów
/Oś sprężysta z programowaną charakterystyką pracy i sprężyny śrubowe
Rozmiar opon
205/40 R18
Gwarancja
mechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata
Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info
Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...