MENU

Nissan Juke Nismo RS – test

Subaru Levorg 1.6 GT-S Sport – test

16 lutego 2016 Testy, Wideo Autor:

Nissan Qashqai 1.6 dCi 4×4 Tekna – test

Nissan Qashqai mógłby posłużyć za wizytówkę aktualnych rynkowych trendów.  To znak czasów, w których droższe, podniesione kompakty sprzedają się o niebo lepiej niż podobnej wielkości klasyczne odpowiedniki, a w mieście wstyd pojawić się bez co najmniej 15-centrymetrowego prześwitu.

O co tyle zachodu? Czy ten model słusznie był dwunastym najchętniej kupowanym autem w Polsce? Nissana Qashqaia z dieslem i napędem na obie osie dla Project Automotive przetestował Janek.

 


2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-3 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-5 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-6 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-2 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-1 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-7 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-12 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-13 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-16 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-17 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-14 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-8 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-11 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-10 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-9 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-28 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-18 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-26 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-23 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-27 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-19 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-20 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-24 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-25 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-21 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-22


Technikalia

Serce:1.6 dCi - wysokoprężny, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni Common Rail
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1598 cm3
Moc:130 KM (96 kW), przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:320 Nm przy 1750 obr/min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h10,5 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
5,6 / 4,5 / 4,9 l/100 km
5,8 / 4,9 / 5,4 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2129 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon225/45 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4377 mm
Szeroki?1806 mm
Wysoki?1595 mm
Rozstaw osi:2646 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1535 kg
Ładowność:495 kg
Bagażnik:401 l (maksymalnie 1585 l)
Średnica zawracania:10,6 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Baza:72 900 PLN (Visa, DIG-T 115)
Cena bazowa naszego egzemplarza:121 700 PLN (Tekna, dCi 130 All Mode 4x4-i)
Cena testowanego egzemplarza:około 126 000 PLN

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory do jazdy dziennej w technologii LED
- 16-calowe felgi stalowe
- Chromowane obwódki szyb
- Klamki i zderzaki w kolorze nadwozia
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie

Wewnątrz
- ISOFIX na tylnych zewnętrznych fotelach
- Koło zapasowe
- Elektrycznie regulowane szyby
- Podłokietnik
- Dzielona tylna kanapa w stosunku 60/40
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- Gniazdo 12V

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS + EBD
- Układ wspomagania hamowania
- ESP
- System wspomagania ruszania pod górę
- System aktywnej kontroli zawieszenia
- 6 poduszek powietrznych
- System Start/Stop
- Immobilizer
- Centralny zamek z pilotem
- Elektryczny hamulec postojowy
- Wspomaganie kierownicy z możliwością wyboru trybu pracy

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja manualna
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- System Audio z radiem CD, MP3, AUX, USB i iPod
- 4 głośniki
- Komputer pokładowy z 5" ekranem
- Sterowanie systemem audio na kierownicy

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie składane lusterka
- Podgrzewana przednia szyba
- Przyciemniane szyby
- Okno dachowe (+2700 zł)
- Srebrne relingi dachowe
- 19-calowe felgi aluminiowe
- Przednie reflektory full LED

Wewnątrz
- System aranżacji przestrzeni bagażowej
- Podgrzewane fotele przednie
- Częściowo skórzane siedzenia
- Regulowane oparcie odcinka lędźwiowego dla kierowcy i pasażera
- Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- Regulacja wysokości fotela pasażera
- Podłokietnik w tylnej kanapie
- Kierownica i dźwignia skrzyni biegów pokryte skórą

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Bezpieczeństwa: Rozpoznawanie znaków drogowych, elektryczny hamulec awaryjny, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Adaptacyjne światła drogowe, Przednie i tylne czujniki parkowania, samościemniające się lusterko wsteczne
- Safety Shield: Inteligentny asystent parkowania, Ostrzeżenie o obiektach w martwym polu, Ostrzeżenie o poruszających się obiektach, ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy

Elektronika i bajery
- NissanConnect
- System kamer 360
- 6 głośników
- System I-key z przyciskiem Start/Stop
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?997 km

Tagi: , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij