MENU

Mercedes-AMG G63 Edition 463 – Indywidualista

Renault Talisman Grandtour Energy TCe 200 EDC Initiale Paris...

28 listopada 2016 Testy, Wideo Autor:

Nissan LEAF 30 kWh Tekna – test

Chciałoby się powiedzieć – przyszłość jest tutaj. Auto w pełni elektryczne, ładowane z gniazdka, nieemitujące żadnych spalin, przyjazne dla środowiska i portfela. Tak wygląda beztroska teoria – a jak jest w rzeczywistości?

Rzeczywisty zasięg, realne koszty utrzymania, wrażenia z jazdy, funkcjonalność i poszukiwanie sensu – te wszystkie tematy w swoim merytorycznym teście Nissana LEAFa zawarł Marcin.

 


2016-nissan-leaf-test-1 2016-nissan-leaf-test-2 2016-nissan-leaf-test-3 2016-nissan-leaf-test-4 2016-nissan-leaf-test-5 2016-nissan-leaf-test-6 2016-nissan-leaf-test-7 2016-nissan-leaf-test-8 2016-nissan-leaf-test-9 2016-nissan-leaf-test-10 2016-nissan-leaf-test-11 2016-nissan-leaf-test-12 2016-nissan-leaf-test-13 2016-nissan-leaf-test-14 2016-nissan-leaf-test-15 2016-nissan-leaf-test-16 2016-nissan-leaf-test-17 2016-nissan-leaf-test-18 2016-nissan-leaf-test-19 2016-nissan-leaf-test-20 2016-nissan-leaf-test-21 2016-nissan-leaf-test-22 2016-nissan-leaf-test-23 2016-nissan-leaf-test-24 2016-nissan-leaf-test-25 2016-nissan-leaf-test-26 2016-nissan-leaf-test-27 2016-nissan-leaf-test-28 2016-nissan-leaf-test-29 2016-nissan-leaf-test-30


Technikalia

Serce:EM57 30 kWh - elektryczny
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:-
Pojemność:-
Moc:109 KM (80 kW) przy 3008 - 10 000 obr./min
Moment obrotowy:254 Nm przy 0-3008 obr./min
Prędkość maksymalna:144 km/h
Sprint 0-100km/h (dane producenta):
Zmierzone:
11,5 s
10 s
Pobór energii elektrycznej (dane producenta):
Uśrednione nasze spalanie:
Zasięg (dane producenta):
Zasięg (nasze pomiary):
150 Wh/km
100-120 Wh/km (10-12 kWh / 100 km)
195-250 km (w zależności od trybu jazdy)
180-230 km (j.w.)
Wydychanie CO20 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon215/50 R17
Gwarancjamechaniczna: 3 lata lub 100 000 km; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.; 5 lat lub 100 000 km na elementy
napędu elektrycznego; 8 lat lub 160 000 km gwarancji na pojemność baterii

Jak duże?

Długi?4445 mm
Szeroki?1770 mm
Wysoki?1550 mm
Rozstaw osi:2700 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1498 kg
Ładowność:395 kg
Bagażnik:370 (max. 720) l
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baterii:30 kWh, 48 modułów

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:128 000 PLN (24 kWh Visia)
Cena testowanego egzemplarza:158 250 PLN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- 16" felgi stalowe
- Halogenowe reflektory przednie
- Światła przeciwmgłowe ze światłami do jazdy dziennej
- Chromowane klamki
- Lusterka w kolorze nadwozia
- Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
- Podgrzewane lusterka

Wewnątrz
- System Isofix (z tyłu)
- Przednie i tylne szyby sterowane elektrycznie (za pomocą jednego przycisku po stronie
kierowcy) z czujnikiem zapobiegającym przytrzaśnięciu
- Chłodzenie/podgrzewanie wnętrza samochodu
- Podgrzewane siedzenia przednie i tylne
- Podgrzewana kierownica z poszyciem skórzanym
- Sterowanie systemem audio z poziomu kierownicy
- Regulowane odchylenie kierownicy
- Gniazdko 12 V
- Wykończenie z czarnej tkaniny
- Regulacja wysokości siedzenia kierowcy
- Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS z układem wspomagania siły hamowania i EBD
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki i kurtyny powietrzne
- ESP – Elektroniczny system kontroli toru jazdy
- Przednie pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami obciążenia i napinaczami
- VSP – system ostrzegania pieszych
- Zestaw Instant Mobility (na wypadek przebicia opony)
- System kontroli ciśnienia w oponach
- Automatyczna blokada kabla ładowania
- Immobilizer
- Gniazdo szybkiego ładowania

Elektronika i bajery
- System inteligentnego kluczyka i przycisk Start/Stop
- Automatyczna klimatyzacja z kanałem tylnym
- Radio CD, 4 głośniki łącze Bluetooth
- Wejście USB

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- 17” felgi ze stopu metali lekkich
- Panel baterii słonecznych w spoilerze
- Światła do jazdy dziennej
- Przednie reflektory w technologii LED
- Spryskiwacze reflektorów
- Przyciemniane szyby
- Elektrycznie składane lusterka

Wewnątrz
- Ulepszona pompa ciepła
- Skórzana tapicerka foteli

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Tempomat / ogranicznik prędkości
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchu

Elektronika i bajery
- System nawigacji NissanConnect EV 2.0 z technologią Bluetooth®, portem USB i 7" ekranem dotykowym
- Zdalne uruchamianie chłodzenia / ogrzewania
- System kamer 360°
- Naglośnienie BOSE + 7 głośników

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?680 km

Tagi: , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij