MENU

MINI Cooper 5d 1.5 136 KM Seven Edition –...

Mercedes-AMG C63 Coupe – magia dźwięku

21 września 2017 Testy, Wideo Autor:

Infiniti QX30 2.2d 7DCT AWD Premium Tech – test

Choć tzw. badge engineering zdaje się być melodią przeszłości, to w motoryzacji wciąż zdarzają się dość zaskakujące połączenia. Bo patrząc na Infiniti QX30 naprawdę trudno domyślić się, że tak naprawdę jest to Mercedes GLA w nowych szatach.

To jednak dość łatwy sposób by rozszerzyć ofertę marki, która w Europie wciąż musi walczyć o każdego nowego klienta. Kompaktowy crossover brzmi jak idealny przepis na sukces w dzisiejszych czasach. Czy jednak uda się uzyskać go tak tanim kosztem? O Infiniti QX30 więcej opowie Wam Wiktor.

 


2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-5 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-1 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-8 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-20 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-13 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-4 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-7 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-19 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-12 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-14 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-9 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-10 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-2 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-3 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-17 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-18
2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-24 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-33 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-23 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-31 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-34 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-22 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-29 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-27 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-30 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-28
2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-32 2016-infiniti-qx30-22d-awd-test-21


Technikalia

Serce:2.2d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa 7DCT
Napęd:na wszystkie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:2143 cm3
Moc:170 KM (125 kW) przy 3400-4000 obr./min,
Moment obrotowy:350 Nm przy 1400-3400 obr./min
Prędkość maksymalna:215 km/h
Sprint 0-100km/h:8,5 s
Spalanie (dane producenta):
6,0 / 4,3 / 4,9 l/100 km
7,8/5,7/6,9 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:128 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:235/50 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4425 mm
Szeroki?1815 mm
Wysoki?1515 mm
Rozstaw osi:2700 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1634 kg
Ładowność:441 kg
Bagażnik:430 l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:56 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:156 861 PLN (2.0t Premium)
Cena testowanej wersji:182 304 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 213 000 PLN

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterko zewnętrzne od strony kierowcy z funkcją automatycznego przyciemniania
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Osiemnastocalowe, pięcioramienne felgi aluminiowe, wzór płatka śniegu, z oponami 235/50R18
- Lakier niemetaliczny
- Relingi dachowe – satynowy chrom
- Wnęki kół i progi z tworzywa sztucznego o wyraźnej teksturze
- Matowe chromowane wstawki do przedniego i tylnego zderzaka
- Reflektory halogenowe
- Przednie światła przeciwmgielne w technologii LED
- Tylne światła zespolone w technologii LED
- Czarne lusterka zewnętrzne ze zintegrowanymi kierunkowskazami LED
- Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne składane elektrycznie
- Światła powitalne w lusterkach zewnętrznych
- Listwy wokół okien – satynowy chrom
- Lakierowany na czarno spojler dachowy

Wewnątrz
- Lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania
- Przedni podłokietnik centralny
- Elektryczne szyby we wszystkich drzwiach, podnoszone i opuszczane jednym naciśnięciem przycisku
- Siatka na bagaż pod przednim fotelem pasażera
- Wykończenie wnętrza – czarny lakier
- Kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą
- Wielofunkcyjna kierownica
- Kolumna kierownicy z manualną regulacją wysokości i oddalenia
- Wykończenie deski rozdzielczej ekologiczną skórą
- Tapicerka welurowa
- Elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy
- Podgrzewane przednie fotele
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX na tylnych siedzeniach
- Składana tylna kanapa, dzielona w stosunku 60:40

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Tylne czujniki parkowania
- System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDW – Lane Departure Warning)
- Ultradźwiękowy system alarmowy
- Układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS – Anti-lock Braking System) na cztery koła, elektroniczny
rozdział siły hamowania (EBD – Electronic Brake force Distribution), system kontroli trakcji
(TCS – Traction Control System) oraz system kontroli dynamiki pojazdu (VDC – Vehicle Dynamic Control)
- System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW – Forward Collision Warning) i zatrzymywania pojazdu
- System monitorujący i ostrzegający o zmianie ciśnienia w oponach (TPMS – Tyre Pressure Monitoring System)
- Układ ułatwiający ruszanie pod górę
- Adaptacyjny asystent układu hamulcowego
- Elektroniczny hamulec postojowy
- 7 poduszek powietrznych (przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, dwukomorowe boczne poduszki powietrzne,
chroniące osobno biodra i klatkę piersiową z przodu; kurtyny powietrzne przednie i tylne; poduszka powietrzna chroniąca
kolana kierowcy)
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Tempomat (cruise control)
- Automatyczne włączanie reflektorów
- Przełącznik trybu jazdy INFINITI

Elektronika i bajery
- System informacji i rozrywki z ekranem dotykowym (LCD VGA 7")
- System rozpoznawania głosu
- Bezprzewodowy transfer muzyki – Bluetooth® audio streaming z funkcją transferu książki telefonicznej
- System nawigacji INFINITI InTouch
– INFINITI InTouch
– Radio cyfrowe DAB
– System rozpoznawania znaków drogowych (Traffic Sign Recognition)
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa oraz tylna konsola centralna z nawiewem
- 2 porty USB, umożliwiające podłączenie smartfona i iPod-a
- Tuner radiowy AM/FM z odtwarzaczem płyt CD
- System audio z sześcioma głośnikami
- System aktywnej redukcji hałasu (ANC – Active Noise Cancellation)

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Zewnętrzne klamki wykończone chromem
- Przyciemniane szyby tylne
- Lakier metalizowany

Wewnątrz
- Otwór umożliwiający przewóz nart
- Przedni podłokietnik centralny z uchwytem na kubek
- Elektryczna regulacja przednich foteli z funkcją pamięci
- Fotele obszyte skórą Nappa
- Aluminiowe nakładki progowe
- Zagłówek z czarnego weluru
- Okno dachowe z elektryczną osłoną przeciwsłoneczną
- Oświetlenie zapraszające

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet „Bezpieczeństwo”
– Systemy ostrzegania przed martwym polem (BSW – Blind Spot Warning)
– Automatyczny asystent parkowania z panoramiczną kamerą 360°, ułatwiającą parkowanie
(AVM – Around View Monitor) i funkcją wykrywania ruchomych obiektów (MOD – Moving Object Detection)
– Inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control)
- Kamera cofania z czujnikami z przodu i z tyłu oraz z wyświetlaczem
- Automatyczna regulacja wysokości wiązki światła
- System doświetlania zakrętów (AFS – Adaptive Front-lighting System)
- Reflektory w technologii LED z automatyczną regulacją wysokości

Elektronika i bajery
- System nagłośnieniowy BOSE® Premium
- Inteligentny kluczyk (I-key – system otwierania drzwi i zapłonu silnika niewymagający użycia kluczyka)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?700 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij