MENU

Ford Edge 2.0 TDCi 210 KM Twin-Turbo Sport –...

Renault Twingo Energy TCe 90 Intens – miejski zawadiaka

19 maja 2017 Testy, Wideo Autor:

Citroën C4 Picasso 1.2 PureTech 130 KM EAT6 More Life – test

Kolejny segment pada ofiarą wszechobecnych crossoverów. Dziś minivany mają wyjątkowo trudne zadanie – muszą być nie tylko zdroworozsądkowe, ale też mieć w sobie odrobinę charakteru. Temu wyzwaniu próbuje sprostać Citroen C4 Picasso.

Kto inny, jak nie Francuzi, mógłby stworzyć auto rodzinne z nutką awangardy? W naszym teście najnowsza odmiana po drobnej modernizacji, z trzycylindrowcem pod maską. Opowiada o niej Janek.

 


2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-1

2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-2 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-3 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-6 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-4 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-5 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-7 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-8 2017-citroen-c4-picasso-1-2-puretech-eat6-test-9


Technikalia

Serce:1.2 PureTech 130 KM - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:EAT6 - automatyczna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1199 cm3
Moc:130 KM (95 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:230 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna:204 km/h
Sprint 0-100km/h10,2 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
6,4 / 4,4 / 5,1 l/100 km
8,0 / 6,2 / 7,0 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2115 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)typu MacPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon205/55 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4428 mm
Szeroki?1826 mm
Wysoki?1610 mm
Rozstaw osi:2785 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1280 kg
Ładowność:625 kg
Bagażnik:537 l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:57 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:71 990 zł (Live, 1.2 PureTech 110 S&S)
Cena testowanej wersji:91 990 zł (More Life, 1.2 PureTech 130 S&S EAT6)
Cena testowanego egzemplarza:około 106 000 zł

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka boczne z kierunkowskazami LED
- Reflektory przednie halogenowe
- Światła do jazdy dziennej LED przód
- Obręcze kół stalowe 16"

Wewnątrz
- Pasy bezpieczeństwa w I rzędzie z napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami napięcia
- Pasy bezpieczeństwa w II rzędzie z ogranicznikami napięcia, (x2; nie dotyczy miejsca centralnego)
- Blokada drzwi mechaniczna
- Klimatyzacja manualna dwustrefowa
- Szyba przednia akustyczna
- Szyba wsteczna podgrzewana
- Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane
- Lusterko wewnętrzne z funkcją dzień/noc
- Gniazdo 12V w konsoli centralnej
- Gniazdo 12V w II rzędzie
- Gniazdo 12V w przestrzeni bagażowe
- Schowek podświetlany i wentylowany
- Konsola centralna w I rzędzie
- Fotel kierowcy regulowany manualnie
- Fotel pasażera regulowany manualnie
- Fotele w II rzędzie niezależne (x3)
- Tapicerka materiałowa Milazzo Grey / Gris Ardoise

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (AbS)
- System stabilizacji toru jazdy (ESP)
- System inteligentnej kontroli trakcji (ASR)
- Elektroniczny rozdział siły hamowania (REF)
- System wspomagania nagłego hamowania (AFU / brake Assist)
- System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ARS)
- Wspomaganie ruszania na wzniesieniu (Hill Assist)
- Hamulec postojowy elektryczny
- Poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe
- Regulator prędkości z ogranicznikiem (programowany)
- Czujnik ciśnienia w ogumieniu
- Zestaw naprawczy

Elektronika i bajery
- Ekran 12" LCD monochromatyczny + ekran dotykowy 7"
- Radio z bitunerem + bT + 6 głośników
- Zestaw głośnomówiący bluetooth
- Złącze jack
- Port USB


Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory przednie przeciwmgłowe, z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
- Obręcze aluminiowe 16" Notos

Wewnątrz
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Szyba przednia akustyczna i atermiczna
- Latarka
- Lusterka boczne składane elektrycznie
- Konsola centralna w I rzędzie (wyjmowana)
- Stolik w oparciach przednich foteli
- Fotele przednie podgrzewane
- Podłokietniki w I rzędzie
- Regulacja wzdłużna II rzędu siedzeń

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Miejski 2: Wspomaganie parkowania - czujniki z tyłu i z przodu
- Światła do jazdy dziennej automatyczne
- Czujnik deszczu

Elektronika i bajery
- Radio NAC2 CITROËN Connect Navi 3D Tri-Tuner, Mirror Link, bT, Ekran dotykowy 7", ekran 12" HD
- Citroën Connect box: Połączenie alarmowe z lokalizacją + połączenie z assistance z lokalizacją


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1043 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij