MENU

Peugeot 308 1.2 PureTech 130 KM EAT6 Allure –...

Mercedes-Benz Citan Tourer 112 AT – test

16 lipca 2017 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI e-tron – pierwszy kontakt

Audi A3 można “przyrządzić” na wiele sposobów. Począwszy od wyboru nadwozia, przez jednostki napędowe i szerokie spektrum opcji. Która odmiana jest najciekawsza? Wielu wskaże na wersję RS3, ale co powiecie na coś z innej beczki?

Audi nie pozostaje obojętne na motoryzacyjne trendy i w swoim kompaktowym modelu także proponuje napęd hybrydowy. A3 w wariancie e-tron łączy w sobie nie tylko moc silnika spalinowego i elektrycznego, ale także wiele innych interesujących cech, z którymi mieliśmy okazję się zapoznać. Za udostępnienie auta do testu dziękujemy dealerowi Audi Krotoski-Cichy z Łodzi.

 


2017-audi-a3-e-tron-test-1 2017-audi-a3-e-tron-test-2 2017-audi-a3-e-tron-test-3 2017-audi-a3-e-tron-test-4 2017-audi-a3-e-tron-test-49 2017-audi-a3-e-tron-test-5 2017-audi-a3-e-tron-test-11 2017-audi-a3-e-tron-test-7 2017-audi-a3-e-tron-test-6 2017-audi-a3-e-tron-test-10 2017-audi-a3-e-tron-test-55 2017-audi-a3-e-tron-test-52 2017-audi-a3-e-tron-test-50 2017-audi-a3-e-tron-test-51 2017-audi-a3-e-tron-test-54 2017-audi-a3-e-tron-test-53 2017-audi-a3-e-tron-test-56 2017-audi-a3-e-tron-test-57 2017-audi-a3-e-tron-test-59 2017-audi-a3-e-tron-test-62 2017-audi-a3-e-tron-test-46 2017-audi-a3-e-tron-test-47 2017-audi-a3-e-tron-test-45 2017-audi-a3-e-tron-test-44 2017-audi-a3-e-tron-test-16 2017-audi-a3-e-tron-test-14 2017-audi-a3-e-tron-test-18 2017-audi-a3-e-tron-test-33 2017-audi-a3-e-tron-test-35 2017-audi-a3-e-tron-test-34 2017-audi-a3-e-tron-test-21 2017-audi-a3-e-tron-test-20 2017-audi-a3-e-tron-test-65 2017-audi-a3-e-tron-test-64 2017-audi-a3-e-tron-test-63 2017-audi-a3-e-tron-test-13


Technikalia

Serce:hybryda plug-in: 1.4 TFSI - benzynowy, turbodoładowany + silnik elektryczny
Skrzynia biegów:7-stopniowa, automatyczna S-tronic
Napęd:na przód
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1395 cm3
Moc:150 KM (110 kW), przy 5000-6000 obr./min
Moment obrotowy:250 Nm przy 1500-3500 obr./min
Prędkość maksymalna:222 km/h
Sprint 0-100km/h7,6 s
Spalanie (dane producenta):
- / - / 1,6 l/100 km

Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO236 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny MacPhersona/amortyzatory teleskopowe
Rozmiar opon205/55 R16
Gwarancjamechaniczna: 2 lata, perforacyjna: 3 lata, na lakier: 12 lat

Jak duże?

Długi?4313mm
Szeroki?1785 mm
Wysoki?1426 mm
Rozstaw osi:2637 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1615 kg
Ładowność:435 kg
Bagażnik:280/1120 l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:40 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:170 100 PLN (Sportback e-tron)
Testowany egzemplarz:208 770 PLN

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij