Najmniejsze Renault zostało poddane kuracji odmładzającej i wygląda jeszcze bardziej słodko.
Małe Twingo jest wyjątkowe – umieszczony z tyłu silnik i napęd na tylne koła czynią go jedynym autem tego typu w swoim segmencie. Niestety, prawdopodobnie nie będzie już dostępne w Polsce, mimo, że właśnie poznaliśmy wersję po modernizacji. Objęła ona stylistykę auta – nowe są światła, które przybrały charakterystyczny dla marki kształt litery C, chromowany grill, wzory felg oraz kolor Mango Yellow.
Poza tym we wnętrzu znalazł się nowy system multimedialny z ekranem o przekątnej 7”, standardowe (niezależnie od wersji) porty USB, uchwyty na kubki oraz nowy panel do obsługi klimatyzacji. Wprawne oko zauważy także nowy drążek skrzyni biegów pochodzący wprost z Dacii Duster. Nie będzie już natomiast wyjmowanych schowków.
Zmiany są także pod maską, gdzie do wyboru będą dwa silniki trzycylindrowe. Pierwszy to „wolnossak” o mocy 65 lub 75 koni mechanicznych, drugi zaś to dobrze znane 0.9 TCe. Turbodoładowana jednostka będzie mieć moc 93 koni mechanicznych, a opcjonalnie będzie także dostępna ze skrzynią EDC.
Nowe Twingo oficjalnie zadebiutuje na nadchodzących targach w Genewie.
Tagi: 0.9 tce, facelift, facelifting, fl, Genewa19, nowe renault twingo, nowe twingo, Renault, renault twingo, renault twingo 2019, renault twingo facelifting, renault twingo fl, SCe, turbo, twingo