Pragniemy zaprezentować Wam specjalny odcinek Project Automotive. W zeszły czwartek gościliśmy w Poznaniu na tegorocznej edycji Motor Show. Zapraszamy na obszerną relację z dnia prasowego targów.
Impreza odnotowała rekord liczby odwiedzających: ponad 113 000 osób. Trudno się dziwić, bo Motor Show prezentuje przekrój przez ofertę niemal wszystkich marek na polskim rynku. Mogliśmy zapoznać się zarówno z dobrze znanymi modelami, jak i z kilkoma gorącymi nowościami.
Od momentu, gdy kilka lat temu impreza powróciła do łask, Motor Show rokrocznie zwiększa ilość i poziom prezentowanych aut. Dziś już nikogo nie powinno dziwić, że grupa VAG potrafi zająć całą halę, by zaprezentować nie tylko wszystkie modele Volkswagena czy Skody, ale także bogatą ofertę Porsche. W Poznaniu pojawiają się wszyscy poważni gracze – nie tylko ci najpopularniejsi walczą tu o każdego klienta, jak choćby Kia czy Hyundai, ale także firmy bardziej niszowe, takie jak choćby Rolls-Royce czy Aston Martin. Motor Show to jednak nie tylko wystawa aktualnie sprzedawanych aut, ale również tych, które być może pojawią się na drogach w przyszłości, prototypów takich jak Nissan Sway, Ford S-max Vignale czy budząca chyba najwięcej emocji polska produkcja – Arrinera Hussarya. Duże zainteresowanie budziły także premiera Audi Q7, szeroki wybór BMW spod znaku M czy bogate stoisko Mercedesa z między innymi Maybachem czy AMG GT.
Na halach poznańskich targów nie sposób było się nudzić i może jeszcze trudno porównywać Motor Show do podobnych imprez w zachodniej Europie, ale nasze pozytywne doświadczenia i olbrzymie zainteresowanie pokazują, że dystans co roku się zmniejsza.
Tagi: motor show, poznań, relacja, wideo