MENU

Audi A1 Citycarver – najmniejszy crossover w gamie Audi

Pagani Huayra Roadster BC – jak z plakatu

30 lipca 2019 Great news! Autor:

Porsche 911 Carrera – poziom podstawowy

Kiedy słyszycie o samochodzie w bazowej odmianie, macie przed oczami golasa z plastikowymi zderzakami i szybami na korbkę? W Porsche działa to nieco inaczej.

Porsche 911 w ostatniej odsłonie zadebiutowało już jakiś czas temu w mocnych wersjach. Teraz swoją premierę ma “bazowa” odmiana Carrera. Poznacie ją po pojedynczych końcówkach wydechu z tyłu (chociaż podwójne także będą dostępne jako opcja) i w zasadzie na tym kończą się różnice zewnętrzne.

Carrera napędzana jest przez sześciocylindrowego boxera, który wspomagany turbosprężarką osiąga moc niespełna 380 koni mechanicznych. Pozwala to na sprint do “setki” w równe 4 sekundy w przypadku odmiany coupe oraz 4,2 w wersji z otwieranym dachem. Dzięki opcjonalnemu pakietowi Sport Chrono czasy te mogą ulec skróceniu do odpowiednio 3,8 oraz 4 sekund.

Pod względem technologicznym oraz udogodnień we wnętrzu Carrera nie odbiega niczym od mocniejszej Carrery S. Punktem centralnym deski rozdzielczej jest wyświetlacz o przekątnej blisko 11 cali. Kierowcę podczas jazdy w warunkach deszczowych wspomaga system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania. Amortyzatory są natomiast adaptacyjne już w standardzie.

Na razie nie wiadomo jak Porsche wyceni Carrerę w Polsce, jednak jak wynika z zagranicznych cenników, kwota dzieląca ją od mocniejszej wersji S będzie wynosić co najmniej kilkanaście tysięcy złotych.

Tagi: , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij