MENU

Lexus LC 500h – test

Škoda Karoq 2.0 TDI 150 KM 4×4 DSG Style...

23 maja 2018 Testy, Wideo Autor:

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

Lexus LC 500 na papierze ma wszystkie argumenty, by godnie wypełnić lukę po LFA. Wygląd, który nie pozwoli Wam go spuścić z oczu, dźwięk, który pozwoli Wam go zlokalizować nawet gdy go nie widać i osiągi, które sprawiają, że nie sposób o nim zapomnieć. Czy to jednak superauto z krwi i kości? Na to pytanie postara się odpowiedzieć Maciek zza kierownicy tego niezwykłego samochodu.

 


2018-lexus-lc-500-test-1 2018-lexus-lc-500-test-2 2018-lexus-lc-500-test-3 2018-lexus-lc-500-test-4 2018-lexus-lc-500-test-5 2018-lexus-lc-500-test-6 2018-lexus-lc-500-test-7 2018-lexus-lc-500-test-8 2018-lexus-lc-500-test-9 2018-lexus-lc-500-test-10 2018-lexus-lc-500-test-11 2018-lexus-lc-500-test-12 2018-lexus-lc-500-test-13 2018-lexus-lc-500-test-14 2018-lexus-lc-500-test-15 2018-lexus-lc-500-test-16 2018-lexus-lc-500-test-17 2018-lexus-lc-500-test-18 2018-lexus-lc-500-test-19 2018-lexus-lc-500-test-20 2018-lexus-lc-500-test-21 2018-lexus-lc-500-test-22 2018-lexus-lc-500-test-23 2018-lexus-lc-500-test-24 2018-lexus-lc-500-test-25 2018-lexus-lc-500-test-26 2018-lexus-lc-500-test-27 2018-lexus-lc-500-test-28 2018-lexus-lc-500-test-29 2018-lexus-lc-500-test-30 2018-lexus-lc-500-test-31 2018-lexus-lc-500-test-32 2018-lexus-lc-500-test-33 2018-lexus-lc-500-test-34 2018-lexus-lc-500-test-35 2018-lexus-lc-500-test-36 2018-lexus-lc-500-test-37 2018-lexus-lc-500-test-38 2018-lexus-lc-500-test-39 2018-lexus-lc-500-test-40 2018-lexus-lc-500-test-41 2018-lexus-lc-500-test-42


Technikalia

Serce:5.0 V8 - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:Direct Shift - automatyczna, 10-biegowa
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:8, widlasty
Pojemność:4969 cm3
Moc:477 KM (351 kW) przy 7100 obr./min
Moment obrotowy:540 Nm przy 4800 obr./min
Prędkość maksymalna:270 km/h
Sprint 0-100km/h:4,7 s
Spalanie (dane producenta):
17,6 / 8,2 / 11,6 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:263 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):układ typu Multi-link
Rozmiar opon:245/40 R21 / 275/35 R21
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4770 mm
Szeroki?1920 mm
Wysoki?1345 mm
Rozstaw osi:2870 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1960-1985 kg
Ładowność:425 kg
Bagażnik:197 l
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:82 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:537 000 PLN (LC 500h Prestige)
Cena testowanej wersji:628 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:628 000 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?2814 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij