Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Nissan Juke Nismo RS – test

Nismo zasłużyło się motoryzacji na wiele sposobów – od razu na myśl przychodzą nam auta Nissana z wyścigu Le Mans czy też najostrzejsze odmiany Skyline’a i GT-R’a. Zupełnie na drugim biegunie wizerunku japońskiej marki stoi Juke – modny, choć kontrowersyjnie wyglądający crossover, który ze sportem w cywilnej wersji nie ma nic wspólnego. Sama idea, by tym modelem zajął się nadworny tuner Nissana jest więc dość osobliwa – i jest to eufemizm.

To absurdalne na pierwszy rzut oka połączenie w praktyce okazuje się mieć jednak naprawdę spory sens. Juke Nismo RS to auto, któremu warto dać szansę. Szerzej w naszym najnowszym teście opowiada o tym Maciek.

Materiał powstał w ramach współpracy z portalem ExoticCars.pl. Tam przeczytacie też TEKST.

 


2015-nissan-juke-nismo-test-1 2015-nissan-juke-nismo-test-2 2015-nissan-juke-nismo-test-3 2015-nissan-juke-nismo-test-4 2015-nissan-juke-nismo-test-5 2015-nissan-juke-nismo-test-6 2015-nissan-juke-nismo-test-7 2015-nissan-juke-nismo-test-8 2015-nissan-juke-nismo-test-9 2015-nissan-juke-nismo-test-10 2015-nissan-juke-nismo-test-11 2015-nissan-juke-nismo-test-12 2015-nissan-juke-nismo-test-13 2015-nissan-juke-nismo-test-14 2015-nissan-juke-nismo-test-15 2015-nissan-juke-nismo-test-16 2015-nissan-juke-nismo-test-17 2015-nissan-juke-nismo-test-18 2015-nissan-juke-nismo-test-19 2015-nissan-juke-nismo-test-20 2015-nissan-juke-nismo-test-21 2015-nissan-juke-nismo-test-22 2015-nissan-juke-nismo-test-23 2015-nissan-juke-nismo-test-24 2015-nissan-juke-nismo-test-25 2015-nissan-juke-nismo-test-26

 

Technikalia

Serce:1.6L Turbo DIG-T 218 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1618 cm3
Moc:218 KM (160 kW), przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:280 Nm przy 3600-4800 obr./min
Prędkość maksymalna:220 km/h
Sprint 0-100km/h7,0 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
9,5 / 5,9 / 7,2 l/100 km
13,0/8,5/10,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2168 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon225/45 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4165 mm
Szeroki?1765 mm
Wysoki?1565 mm
Rozstaw osi:2530 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1341 kg
Ładowność:445 kg
Bagażnik:354 l (maksymalnie 1189 l)
Średnica zawracania:10,7 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa naszego egzemplarza:102 100 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 112 400 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1473 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij