MENU

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test

Nowy Ford Mustang GT – American dream

20 lipca 2018 Testy, Wideo Autor:

Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 KM Executive – test

Nazwa HR-V kojarzyła się nam do niedawna z jednym z najbardziej nietypowych, ale również niezbyt spektakularnie sprzedających się modeli Hondy. Jego następca nie zamierza popełnić błędów poprzednika, choć na dobrą sprawę Japończycy mogliby po prostu wypuścić to samo auto jeszcze raz…

Pierwsza generacja HR-V nosi bowiem wszystkie te cechy, które są dziś w modzie. Z nowym modelem Honda jednak wyraźnie postawiła na zachowawcze podejście i raczej dostosowanie się do rynku niż próbę kreowania nowych trendów. Skuteczność tych działań japońskiej marki sprawdził dla Was Maciek.

 


2018-honda-hr-v-test-1 2018-honda-hr-v-test-2 2018-honda-hr-v-test-3 2018-honda-hr-v-test-4 2018-honda-hr-v-test-5 2018-honda-hr-v-test-6 2018-honda-hr-v-test-7 2018-honda-hr-v-test-8 2018-honda-hr-v-test-9 2018-honda-hr-v-test-10 2018-honda-hr-v-test-11 2018-honda-hr-v-test-12 2018-honda-hr-v-test-13 2018-honda-hr-v-test-14 2018-honda-hr-v-test-15 2018-honda-hr-v-test-16 2018-honda-hr-v-test-17 2018-honda-hr-v-test-18 2018-honda-hr-v-test-19 2018-honda-hr-v-test-20 2018-honda-hr-v-test-21 2018-honda-hr-v-test-22 2018-honda-hr-v-test-23 2018-honda-hr-v-test-24 2018-honda-hr-v-test-25 2018-honda-hr-v-test-26 2018-honda-hr-v-test-27 2018-honda-hr-v-test-28 2018-honda-hr-v-test-29 2018-honda-hr-v-test-30


Technikalia

Serce:1.5 i-VTEC - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1498 cm3
Moc:130 KM (97 kW) przy 6600 obr./min
Moment obrotowy:155 Nm przy 4600 obr./min
Prędkość maksymalna:192 km/h
Sprint 0-100km/h:10,7 s
Spalanie (dane producenta):
7,1 / 4,9 / 5,7 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:134 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon:215/55 R17
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4294 mm
Szeroki?1772 mm
Wysoki?1605 mm
Rozstaw osi:2610 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1313 kg
Ładowność:549 kg
Bagażnik:470 l (max 1533 l)
Średnica zawracania:-
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:82 490 PLN (Comfort)
Cena testowanej wersji:102 200 PLN
Cena testowanego egzemplarza:102 200 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?950 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij