Już niedługo koncern samochodowy i stacja telewizyjna zrealizują niezwykły projekt filmowy, którego efekty powinniśmy poznać jeszcze w tym roku.
Rolls-Royce podjął współpracę z National Geographic. Efektem wspólnych działań będzie niezwykły film dokumentalny, który przedstawi ostatnią fazę testów prototypowego SUVa przed wejściem do oficjalnej sprzedaży. Podczas gdy inni producenci do ostatniej chwili ukrywają swoje dzieło, Rolls-Royce zaprasza do jego oglądania. Jest to związane z polityką jaką chce prowadzić szef marki Torsten Müller-Ötvös. Jego zdaniem publiczne prezentowanie auta jest kluczem w jego promocji i budowaniu rozpoznawalności marki.
Zespół pracowników National Geographic będzie dokumentować wszystkie testy, jakie SUV Cullinan przejdzie w ramach ostatecznych przygotowań do premiery. Podczas tego okresu auto będzie jeździć po drogach i bezdrożach Szkocji, Austrii, Bliskiego Wschodu oraz Stanów Zjednoczonych. Jak obiecują sami pracownicy Rolls-Royce’a, samochód zostanie poddany ciężkim wyzwaniom off-roadowym.
Cullinan to pierwszy SUV w historii marki, który zostanie oficjalnie zaprezentowany najprawdopodobniej jeszcze podczas jednego z salonów motoryzacyjnych w tym roku. Co ciekawe, pierwsze prezentacje wersji przedprodukcyjnej auta miały już miejsce dla najbardziej wiernych marce klientów.
Tagi: cullinan, film, film dokumentalny, National Geographic, nowy suv, rolls, rolls royce cullinan, rolls royce suv, roolls royce, RR, supersuv, suv, v12