MENU

BMW serii 4 przeszło facelifting

Opel Crossland X – w zastępstwie

17 stycznia 2017 Great news! Autor:

Odświeżony Mustang na nowy rok modelowy

Najnowsza generacja Forda Mustanga to światowy bestseller. Nie inaczej jest na naszym rynku – to w tej chwili najchętniej kupowane auto sportowe. W 2016 roku zarejestrowano w Polsce ponad 500 sztuk tego modelu, ale Ford nie spoczywa na laurach. Właśnie ujrzeliśmy Mustanga w wersji na rok modelowy 2018.

Mamy tu do czynienia z liftingiem, którego efekt widoczny jest już na pierwszy rzut oka, ale tylko wtedy, gdy spojrzymy od przodu: nowy jest zderzak i światła, co sprawia, że auto wygląda nieco mniej agresywnie. Tył pozostał bez większych zmian, podobnie jak profil auta. Nieco powiększyły się opcje personalizacji: nabywcy będą mogli wybierać spośród aż 12 wzorów felg, w katalogu znajdą się trzy nowe kolory (w tym widoczny na prasowych zdjęciach „Orange Fury”), a opcjonalnie będzie można domówić jedno z dwóch skrzydeł na tylną klapę.

2018-ford-mustang-gt-01

Więcej zmian zaszło od strony technicznej. Moda na wyświetlacze nie omija nawet samochodów stricte sportowych, bo we wnętrzu Mustanga MY18 znajdziemy zupełnie nowy, 12-calowy ekran na tablicy zegarów, który zastąpi tradycyjne wskaźniki. Będzie on mógł pracować w trzech różnych wersjach – za każdym razem zmieniając nieco wygląd obrotomierza i prędkościomierza. Ford zapewnia o lepszej jakości materiałów, na co składa się m.in. nowy przycisk startera silnika – tym razem wykonany ze szczotkowanego aluminium.

2018-ford-mustang-gt-03

Na tym nie koniec nowości z warstwy technicznej. Drobnym modyfikacjom poddano osprzętowanie skrzyni ręcznej, ale jeśli zamiast manuala preferujecie automat, to mamy dobre wieści. Nowy Mustang otrzymał 10-biegową, zupełnie nową konstrukcję. Szybszą i bardziej oszczędną – to słowa inżynierów. Zarówno wariant z trzema pedałami, jak i dwoma, będzie dostępny dla silnika 2.3 EcoBoost i 5.0 V8 – z oferty na amerykańskim rynku znika nieoferowana w Europie jednostka V6.

2018-ford-mustang-gt-02

Kolejne zmiany to głośniejszy wydech, nowe opony Michelin Pilot Sport 4, drobne modyfikacje silników (parametrów technicznych jeszcze nie znamy) i w końcu zupełna nowość, czyli adaptacyjne zawieszenie. Opcję znaną z amerykańskiej wersji GT350 przeniesiono teraz również do cywilnych odmian. Amortyzatory będą mogły pracować w jednym z czterech trybów – Normal, Sport, Track i Drag.

Zaprezentowany model to specyfikacja amerykańska. W tamtejszych salonach auto ma pojawić się jesienią 2017 roku. Na wieści o europejskim debiucie musimy jeszcze zaczekać.


2018-ford-mustang-gt-06 2018-ford-mustang-gt-07
2018-ford-mustang-gt-04 2018-ford-mustang-gt-05
2018-ford-mustang-gt-09 2018-ford-mustang-gt-10

Tagi: , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij