MENU

Škoda Octavia RS 2.0 TSI 265 KM – test

27 czerwca 2025 Testy, Wideo Autor:

BAIC Beijing 7 Luxury 177 KM – test

Rozkładany fotel pasażera, masaże i wentylacja na tylnej kanapie… brzmi jak bardzo drogie auto. Albo auto z Chin.

Obfite wyposażenie i konkurencyjna cena – przepis jest prosty, a argumenty u każdego producenta z Państwa Środka bardzo podobne. Jak w tym wszystkim wypada BAIC Beijing 7? Temat pod lupę bierze Marcin.

 



Technikalia

Serce:1.5T - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7DCT - 7-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa
Napęd:na przednie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1498 cm3
Moc:177 KM (130 kW)
Moment obrotowy:305 Nm przy 1500-4250 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:9,9 s
Spalanie (dane producenta):9,54 l/100km
średnie
Wydychanie CO2:215,4 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:235/55 R19
Gwarancjamechaniczna: 5 lat/100 000 km; na lakier: 5 lat; perforacyjna: 10 lat

Jak duże?

Długi?4745 mm
Szeroki?1892 mm
Wysoki?1715 mm
Rozstaw osi:2800 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1650 kg
Ładowność:445 kg
Bagażnik:410-450 l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:164 900 PLN
Cena testowanej wersji:164 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:170 700 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?651 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij