Renault wraca do gry jeśli chodzi o interesujący design aut, a żeby było tego mało – wraca do segmentu rodzinnych minivanów. Z małym twistem.
Jest to twist zarówno elektryczny, jak i jakościowy. Bo nowy Scenic E-Tech to nie tylko bardzo wydajny elektryk, ale również świetnie wykonany samochód, spokojnie konkurujący swoim wnętrzem z klasą wyżej. O wszystkich niuansach tego auta opowie Wam Marcin.
Technikalia
Serce: | EV82 - silnik elektryczny |
Skrzynia biegów: | automatyczna, bezstopniowa |
Napęd: | na przednie koła |
Pojemność baterii: | 82 kWh |
Szybkość ładowania AC / DC: | 22 kW / 150 kW |
Moc: | 218 KM (160 kW) |
Moment obrotowy: | 330 Nm |
Prędkość maksymalna: | 170 km/h |
Sprint 0-100km/h | 7,9 s |
Pobór energii elektrycznej, zasięg WLTP (dane producenta): | 14 kWh/100 km, 619 km (cykl mieszany) |
Hamulce (przód/tył) | tarczowe wentylowane/tarczowe |
Struktura zawieszenia (przód/tył) | kolumny McPhersona/wielowahaczowe |
Rozmiar opon | 245/45 R20 |
Gwarancja | mechaniczna: 2 lata/bez limitu km; perforacyjna: 12 lat; na baterie: 8 lat/160 000 km |
Jak duże?
Długi? | 4470 mm |
Szeroki? | 1864 mm |
Wysoki? | 1571 mm |
Rozstaw osi: | 2785 mm |
Ile drzwi? | 5 |
Ile miejsc? | 5 |
Ciężki? | 1860 kg |
Ładowność: | 451 kg |
Bagażnik: | 545 l |
Średnica zawracania: | 10,7 m |
A ile to kosztuje?
Cena bazowa: | 202 900 PLN (techno 60 kWh) |
Cena testowanej wersji: | 233 900 PLN (iconic 87 kWh) |
Cena testowanego egzemplarza: | 249 500 PLN |
Kilometrówka
Ile przejechaliśmy? | 470 km |
Tagi: 87 kwh, cartest, e-tech, elektryczne renault, elektryk renault, Renault, Renault, renault 2025, renault hybrydowa, renault scenic, renault scenic opinia, renault scenic recenzja, renault scenic test, renault scenic test pl, renault test pl, scenic, scenic 2025 test pl, scenic 218 km, scenic 87 kwh, scenic dane techniczne, scenic e-tech, scenic jazda próbna, scenic opinia, scenic prezentacja, scenic recenzja, scenic test pl, scenic wideotest, testy samochodów