MENU

MG4 Electric 204 KM 64 kWh Comfort – test

11 listopada 2024 Testy, Wideo Autor:

MG HS 1.5 T-GDi 162 KM DCT Exclusive – test

MG zaczyna powolną ekspansję na polski rynek, a w segmencie rodzinnych crossoverów rozpycha się modelem HS. Auto segmentu C, a jednak cena bardziej z segmentu B.

Jest to również auto pełne skrajności, a tygodniowy test pozwolił nam na zrozumienie czemu chiński przemysł motoryzacyjny ma szansę na zdobycie sporej porcji europejskiego rynku. O wszystkich niuansach tego auta w swoim teście opowiada Marcin.

 



Technikalia

Serce:1.5 T-GDi - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa
Napęd:na przednie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1490 cm3
Moc:162 KM (119 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:250 Nm przy 1500-4400 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h:9,6 s
Spalanie (dane producenta):7,0 l/100km
średnie
Wydychanie CO2:174 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:przód: 235/50 R18
Gwarancjamechaniczna: 7 lat/150 000 km; perforacyjna: 7 lat

Jak duże?

Długi?4610 mm
Szeroki?1876 mm
Wysoki?1685 mm
Rozstaw osi:2720 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1563 kg
Ładowność:563 kg
Bagażnik:463 l
Średnica zawracania:11,9 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:103 800 PLN (Standard)
Cena testowanej wersji:117 300 PLN
Cena testowanego egzemplarza:119 450 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?620 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij