Oto kolejna odsłona japońskiego sportowego auta, która ma kusić klientów zmianami mechanicznymi, wpływającymi na prowadzenie auta.
Chociaż wiele osób bardzo chciałoby, aby Toyota stworzyła model GT86 o większej mocy, to Japończycy z uporem maniaka starają się udowodnić światu, że pierwotna konstrukcja jest tą idealną. Dlatego w specjalnej edycji o nazwie TRD nie znajdziemy mocniejszego silnika. Pod maską nadal pracuje boxer 2.0 o mocy 205 koni mechanicznych. Zmianom uległy natomiast elementy zespołu jezdnego – układ kierowniczy ma być jeszcze bardziej posłuszny względem poleceń kierowcy, natomiast za siłę hamującą pojazdu będą odpowiadać hamulce Brembo. Na kołach standardowo natomiast znajdą się opony Michelin Pilot Sport 4.
Poza tym TRD wyróżnia się specjalnym kolorem lakieru z kontrastującą naklejką na boku auta. Klienci decydujący się na tę edycję specjalną w zestawie dostaną cały body kit, w którego skład wchodzą inne zderzaki z przodu i z tyłu, nakładki progowe, chromowane końcówki układu wydechowego, dyfuzor oraz spojler. Dodatkowo standardowo TRD będzie wyjeżdżać z fabryki na 18-calowych, dedykowanych felgach. We wnętrzu Toyoty zamontowano fotele kubełkowe, utrzymany w czarnej tonacji kokpit dodatkowo przeszyto kontrastującą czerwoną nicią i uzupełniono czerwonymi akcentami.
Jeżeli jesteście chętni na specjalną odmianę TRD to powinniście się spieszyć, produkcja auta będzie limitowana do zaledwie 1418 egzemplarzy.
Tagi: boxer, brz, coupe, rwd, subaru, subaru brz, toyota, toyota 86, toyota 86 trd, toyota gt 86, toyota gt 86 trd, toyota trd, trd