Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Renault Captur TCe 100 Intens – test

Świeżo po teście nowego Renault Clio zajmujemy się kolejną gorącą nowością ze stajni francuskiej marki. To nowy Captur, który z miejskim hatchbackiem dzieli nie tylko większość podzespołów, ale po modernizacji obiera ten sam kierunek – szczyty list sprzedaży.

Captur już od lat zresztą w swoim segmencie odnosił spore sukcesy, a Renault specjalnie nie chciało psuć czegoś, co dobrze działa. Pora jednak wreszcie na poważniejsze zmiany, o których w najnowszym teście dużo szerzej opowie Wam Maciek.

 



Technikalia

Serce:TCe 100 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:5-stopniowa, manualna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:999 cm3
Moc:100 KM (74 kW) przy 5000 obr./min
Moment obrotowy:160 Nm przy 2750 obr./min
Prędkość maksymalna:173 km/h
Sprint 0-100km/h13,3 s
Spalanie (dane producenta):
brak danych
Wydychanie CO2brak danych
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/bębnowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/oś półsztywna
Rozmiar opon215/60 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4227 mm
Szeroki?1797 mm
Wysoki?1576 mm
Rozstaw osi:2639 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1190 kg
Ładowność:561 kg
Bagażnik:536 l
Średnica zawracania:11 m
Pojemność baku:48 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:66 900 PLN (TCe 100 Zen)
Cena testowanej wersji:75 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:brak danych

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1687 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.