Świeżo po teście nowego Renault Clio zajmujemy się kolejną gorącą nowością ze stajni francuskiej marki. To nowy Captur, który z miejskim hatchbackiem dzieli nie tylko większość podzespołów, ale po modernizacji obiera ten sam kierunek – szczyty list sprzedaży.
Captur już od lat zresztą w swoim segmencie odnosił spore sukcesy, a Renault specjalnie nie chciało psuć czegoś, co dobrze działa. Pora jednak wreszcie na poważniejsze zmiany, o których w najnowszym teście dużo szerzej opowie Wam Maciek.
Technikalia
| Serce: | TCe 100 - benzynowy, turbodoładowany |
| Skrzynia biegów: | 5-stopniowa, manualna |
| Napęd: | na przednie koła |
| Liczba i układ cylindrów: | 3, rzędowy |
| Pojemność: | 999 cm3 |
| Moc: | 100 KM (74 kW) przy 5000 obr./min |
| Moment obrotowy: | 160 Nm przy 2750 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 173 km/h |
| Sprint 0-100km/h | 13,3 s |
| Spalanie (dane producenta): | brak danych |
| Wydychanie CO2 | brak danych |
| Hamulce (przód/tył) | tarczowe wentylowane/bębnowe |
| Struktura zawieszenia (przód/tył) | kolumny McPhersona/oś półsztywna |
| Rozmiar opon | 215/60 R17 |
| Gwarancja | mechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat |
Jak duże?
| Długi? | 4227 mm |
| Szeroki? | 1797 mm |
| Wysoki? | 1576 mm |
| Rozstaw osi: | 2639 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 5 |
| Ciężki? | 1190 kg |
| Ładowność: | 561 kg |
| Bagażnik: | 536 l |
| Średnica zawracania: | 11 m |
| Pojemność baku: | 48 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 66 900 PLN (TCe 100 Zen) |
| Cena testowanej wersji: | 75 900 PLN |
| Cena testowanego egzemplarza: | brak danych |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 1687 km |




































