Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure.
W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.
Technikalia
Serce: | 3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany |
Skrzynia biegów: | automatyczna, 5-biegowa |
Napęd: | na cztery koła |
Liczba cylindrów i układ cylindrów: | 4, rzędowy |
Pojemność: | 3200 cm3 |
Moc: | 190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min, |
Moment obrotowy: | 441 Nm przy 2000 obr./min |
Prędkość maksymalna: | 180 km/h |
Sprint 0-100km/h: | 11,1 s |
Spalanie (dane producenta): Nasza średnia: | 10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km 15,5 / 9,2 / 12 l/100 km Miasto / trasa / średnie |
Wydychanie CO2: | 245 g/km |
Hamulce (przód/tył): | tarczowe wentylowane/tarczobębny |
Struktura zawieszenia (przód/tył): | podwójne wahacze/wielowahaczowe |
Rozmiar opon: | 265/60 R18 |
Gwarancja | mechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata |
Jak duże?
Długi? | 4900 mm |
Szeroki? | 1875 mm |
Wysoki? | 1890 mm |
Rozstaw osi: | 2780 mm |
Ile drzwi? | 5 |
Ile miejsc? | 7 |
Ciężki? | 2310 kg |
Ładowność: | 720 kg |
Bagażnik: | 215 (max 1790) l |
Średnica zawracania: | 11,4 m |
Pojemność baku: | 88 l |
A ile to kosztuje?
Cena bazowa: | 219 990 PLN (Intense Plus) |
Cena testowanej wersji: | 229 900 PLN |
Cena testowanego egzemplarza: | około 252 420 PLN |
Co dostajemy w bazowej wersji?
- Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze srebrnym - Chromowany grill przedni - Stopnie boczne - Relingi dachowe w kolorze czarnym - Światła do jazdy dziennej w technologii LED - Przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami - Przednie reflektory przeciwmgłowe - Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu - Światła mijania z czujnikiem zmierzchu - Przyciemniane szyby tylne | - Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów - Pokryty skórą uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z chromowanymi elementami - Podłokietnik dla kierowcy i pasażera - Zamykany na klucz schowek na rękawiczki z oświetleniem - System mocowania fotelików ISO-FIX (× 2) na tylnej kanapie - II rząd siedzeń składany w proporcjach 60:40 - Składany III rząd siedzeń - Kanał grzewczy dla II rzędu siedzeń - Gniazdko 12 V (× 3) - Elektrochromatyczne lusterko wsteczne - Regulacja wysokości kierownicy - Sterowanie systemem audio na kierownicy - Elektrycznie sterowane szyby (× 4) - Oświetlenie przestrzeni na nogi (kierowca i pasażer) | - Pełnowymiarowe koło zapasowe - System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC) - Układ wspomagania hamowania (BA) - System ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD) - System priorytetu hamulca (BOS) - Czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera - Kurtynowe poduszki bezpieczeństwa (I i II rząd siedzeń) - Wzmocnienia w drzwiach przednich - System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) - Tempomat ze sterowaniem na kierownicy - Kamera cofania |
- Zestaw Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy - Panel sterowania klimatyzacją dla II rzędu siedzeń - Radioodtwarzacz CD/MP3 2DIN z ekranem dotykowym - 6 głośników - Gniazdo USB |
Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?
- Snorkel SAFARI - Osłony - komplet aluminiowych (drążki, silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza) - Oświetlenie LED - LAZER ST8 - Hak holowniczy przykręcany - Wiązka haka holowniczego | - Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera - Elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (5 kierunków) i pasażera (4 kierunki) - Skórzana tapicerka siedzeń | - Zawieszenie ARB (OLD MAN EMU - "OME") - Wiązka elektryczna do lamp LAZER ST-8 |
Kilometrówka
Ile przejechaliśmy? | 1311 km |
Tagi: 2017, 3.2, 4x4, 5at, adventure, automat, di-d, diesel, family, instyle, mitsu, Mitsubishi, mitsubishi, mitsubishi pajero, mitsubishi polska, off-road, pajero, pajero adventure, pajero family adventure, pajero test, prezentacja, Test, wideo