Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Mitsubishi Pajero Family Adventure 3.2 DI-D Instyle – test

Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure.

W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.

 


mitsubishi-pajero-adventure-test-1 mitsubishi-pajero-adventure-test-2 mitsubishi-pajero-adventure-test-3 mitsubishi-pajero-adventure-test-6 mitsubishi-pajero-adventure-test-5 mitsubishi-pajero-adventure-test-12 mitsubishi-pajero-adventure-test-7 mitsubishi-pajero-adventure-test-8 mitsubishi-pajero-adventure-test-9 mitsubishi-pajero-adventure-test-10 mitsubishi-pajero-adventure-test-11 mitsubishi-pajero-adventure-test-4 mitsubishi-pajero-adventure-test-13 mitsubishi-pajero-adventure-test-14 mitsubishi-pajero-adventure-test-15 mitsubishi-pajero-adventure-test-16 mitsubishi-pajero-adventure-test-17 mitsubishi-pajero-adventure-test-18 mitsubishi-pajero-adventure-test-19 mitsubishi-pajero-adventure-test-20 mitsubishi-pajero-adventure-test-21 mitsubishi-pajero-adventure-test-22 mitsubishi-pajero-adventure-test-23 mitsubishi-pajero-adventure-test-24 mitsubishi-pajero-adventure-test-25 mitsubishi-pajero-adventure-test-26 mitsubishi-pajero-adventure-test-27 mitsubishi-pajero-adventure-test-28 mitsubishi-pajero-adventure-test-29 mitsubishi-pajero-adventure-test-30 mitsubishi-pajero-adventure-test-31 mitsubishi-pajero-adventure-test-32 mitsubishi-pajero-adventure-test-33 mitsubishi-pajero-adventure-test-34


Technikalia

Serce:3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 5-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:3200 cm3
Moc:190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min,
Moment obrotowy:441 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:11,1 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km
15,5 / 9,2 / 12 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:245 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczobębny
Struktura zawieszenia (przód/tył):podwójne wahacze/wielowahaczowe
Rozmiar opon:265/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4900 mm
Szeroki?1875 mm
Wysoki?1890 mm
Rozstaw osi:2780 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?7
Ciężki?2310 kg
Ładowność:720 kg
Bagażnik:215 (max 1790) l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:88 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:219 990 PLN (Intense Plus)
Cena testowanej wersji:229 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 252 420 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1311 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.