Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure.
W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.
Technikalia
| Serce: | 3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany |
| Skrzynia biegów: | automatyczna, 5-biegowa |
| Napęd: | na cztery koła |
| Liczba cylindrów i układ cylindrów: | 4, rzędowy |
| Pojemność: | 3200 cm3 |
| Moc: | 190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min, |
| Moment obrotowy: | 441 Nm przy 2000 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 180 km/h |
| Sprint 0-100km/h: | 11,1 s |
| Spalanie (dane producenta): Nasza średnia: | 10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km 15,5 / 9,2 / 12 l/100 km Miasto / trasa / średnie |
| Wydychanie CO2: | 245 g/km |
| Hamulce (przód/tył): | tarczowe wentylowane/tarczobębny |
| Struktura zawieszenia (przód/tył): | podwójne wahacze/wielowahaczowe |
| Rozmiar opon: | 265/60 R18 |
| Gwarancja | mechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata |
Jak duże?
| Długi? | 4900 mm |
| Szeroki? | 1875 mm |
| Wysoki? | 1890 mm |
| Rozstaw osi: | 2780 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 7 |
| Ciężki? | 2310 kg |
| Ładowność: | 720 kg |
| Bagażnik: | 215 (max 1790) l |
| Średnica zawracania: | 11,4 m |
| Pojemność baku: | 88 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 219 990 PLN (Intense Plus) |
| Cena testowanej wersji: | 229 900 PLN |
| Cena testowanego egzemplarza: | około 252 420 PLN |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 1311 km |






































