Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

KGM Actyon 1.5 GDI Turbo 163 KM 4×4 Wild – test

Nie, to nie jest test kolejnego Chińczyka. Nazwa KGM pewnie niewiele Wam mówi, ale kryje się pod nią marka, którą wcześniej znaliśmy jako SsangYong.

Producent z Korei ma w ofercie kilka modeli, o których mogliście słyszeć: Tivoli, Korando, Rextona, Musso, a także Torresa (którego testowaliśmy kilka miesięcy temu) i zupełną nowość – Actyona. Stylistycznie to na pewno ciekawe auto. A poza tym? Raportuje Marcin.

 



Technikalia

Serce:1.5 T-GDI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:6-stopniowa, automatyczna
Napęd:na cztery koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1497 cm3
Moc:163 KM (120 kW) przy 5000-5500 obr./min
Moment obrotowy:280 Nm przy 1500-4000 obr./min
Prędkość maksymalna:191 km/h
Sprint 0-100km/h:ok. 10 s
Spalanie (dane producenta):9 l/100km
średnie
Wydychanie CO2:205 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:245/45 R20
Gwarancjamechaniczna: 7 lat/150 000 km; perforacyjna: 7 lat

Jak duże?

Długi?4740 mm
Szeroki?1910 mm
Wysoki?1670 mm (1680 mm z relingami)
Rozstaw osi:2680 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1670 kg
Ładowność:500 kg
Bagażnik:668 l
Średnica zawracania:10,86 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:159 900 PLN (1.5 GDI Turbo M/T Joy)
Cena testowanej wersji:202 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:208 300 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?411 km

Dawniej chciał być kolejarzem, ale że na kolei strajkowano, a w pociągach śmierdziało, przerzucił się na motoryzację. Wielbiciel brzmienia klasycznych V12tek, wysokoobrotowych V8mek, oraz pieczonej pizzy.