Krótko po teście modelu ZR-V wsiedliśmy do największego auta w gamie Hondy – CR-V. Bezpośrednia przesiadka pozwoliła odnotować kilka ciekawych niuansów.
Przykładowo, pewne elementy wykończenia zaskoczyły nas na minus. Auta są też zupełnie inne pod kątem jezdnym, ale wynika to na pewno z masy, jak i wymiarów nadwozia. Pod maską mamy tu ten sam układ hybrydowy, ale CR-V występuje też z napędem na cztery koła. Jak wypadła w teście? Opowiada o tym Maciek.
Technikalia
| Serce: | 2.0 i-MMD Hybrid - benzynowy, wolnossący + motor elektryczny |
| Skrzynia biegów: | bezstopniowa, automatyczna |
| Napęd: | na cztery koła |
| Liczba i układ cylindrów: | 4, rzędowy |
| Pojemność: | 1993 cm3 |
| Moc (systemowa): | 184 KM (135 kW) przy 5000-6000 obr./min |
| Moment obrotowy: | 315 Nm przy 0-2000 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 187 km/h |
| Sprint 0-100km/h | 9,5 s |
| Spalanie (dane producenta): | 6,0 / 5,7 / 6,7 l/100 km Miasto / trasa / średnie |
| Wydychanie CO2 | 151 g/km |
| Hamulce (przód/tył) | tarczowe wentylowane/tarczowe |
| Struktura zawieszenia (przód/tył) | kolumny McPhersona/wielowahaczowe |
| Rozmiar opon | 235/60 R18 |
| Gwarancja | mechaniczna: 5 lat lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat |
Jak duże?
| Długi? | 4706 mm |
| Szeroki? | 1866 mm |
| Wysoki? | 1684 mm |
| Rozstaw osi: | 2700 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 5 |
| Ciężki? | 1821 kg |
| Ładowność: | 529 kg |
| Bagażnik: | 579 l |
| Średnica zawracania: | 11,4 m |
| Pojemność baku: | 57 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 213 900 PLN (Elegance) |
| Cena testowanej wersji: | 244 400 PLN |
| Cena testowanego egzemplarza: | 247 400 PLN |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 1331 km |
















