Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Honda CR-V e:HEV 184 KM Advance – test

Krótko po teście modelu ZR-V wsiedliśmy do największego auta w gamie HondyCR-V. Bezpośrednia przesiadka pozwoliła odnotować kilka ciekawych niuansów.

Przykładowo, pewne elementy wykończenia zaskoczyły nas na minus. Auta są też zupełnie inne pod kątem jezdnym, ale wynika to na pewno z masy, jak i wymiarów nadwozia. Pod maską mamy tu ten sam układ hybrydowy, ale CR-V występuje też z napędem na cztery koła. Jak wypadła w teście? Opowiada o tym Maciek.

 



Technikalia

Serce:2.0 i-MMD Hybrid - benzynowy, wolnossący + motor elektryczny
Skrzynia biegów:bezstopniowa, automatyczna
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1993 cm3
Moc (systemowa):184 KM (135 kW) przy 5000-6000 obr./min
Moment obrotowy:315 Nm przy 0-2000 obr./min
Prędkość maksymalna:187 km/h
Sprint 0-100km/h9,5 s
Spalanie (dane producenta):
6,0 / 5,7 / 6,7 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2151 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon235/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 5 lat lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4706 mm
Szeroki?1866 mm
Wysoki?1684 mm
Rozstaw osi:2700 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1821 kg
Ładowność:529 kg
Bagażnik:579 l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:57 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:213 900 PLN (Elegance)
Cena testowanej wersji:244 400 PLN
Cena testowanego egzemplarza:247 400 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1331 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.