Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Ford Mustang Mach-E GT 487 KM – test

W lipcu zeszłego roku rozprawialiśmy na temat Forda Mustanga, który stał się elektrykiem. Odmiana Mach-E nadal budzi sporo emocji, ale jednocześnie coraz częściej widać ją na drogach.

Naszym zarzutem dla „zwykłego” Mach-E było dość niemrawe prowadzenie. Z jednej strony to zrozumiałe, bo to przecież elektryczny SUV, ale z drugiej – w końcu nazwa Mustang powinna zapewniać coś więcej. Wystarczy jednak dogłębniej spojrzeć w broszurę, by znaleźć Forda Mustanga Mach-E GT. I w jego wypadku historia jest zupełnie inna. Przetestował go dla Was Maciek.

 



Technikalia

Serce:2 silniki elektryczne
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa
Napęd:na wszystkie koła
Pojemność baterii:98 kWh
Moc:487 KM (358 kW)
Moment obrotowy:860 Nm
Prędkość maksymalna:200 km/h
Sprint 0-100km/h4,4 s (3,7 s z 1ft rollout)
Pobór energii elektrycznej, zasięg WLTP (dane producenta):20 kWh/100 km, 490 km (cykl mieszany)
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon245/45 R20
Gwarancjamechaniczna: 2 lata/bez limitu km; perforacyjna: 12 lat; na baterie: 8 lat/160 000 km

Jak duże?

Długi?4743 mm
Szeroki?1930 mm
Wysoki?1613 mm
Rozstaw osi:2987 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?2273 kg
Ładowność:444 kg
Bagażnik:402 l
Średnica zawracania:11,6 m

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:292 000 PLN (Mach-E 75 kWh RWD)
Cena testowanej wersji:399 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:408 000 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1650 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.