Jak to jest z tą marką Cupra? Nie da się ukryć, że do tej pory wydzielenie jej z Seata miało przede wszystkim wymiar marketingowy. Zmienione znaczki w Leonie, do tego SUV Ateca, który niczym nie zaskoczył – wszyscy czekaliśmy na niezależny model.
Formentor, którego zapowiadano już od dawna, wreszcie wylądował na rynku i – trzeba przyznać – budzi spore zainteresowanie. Dawno w trakcie testu nie zbieraliśmy tylu kciuków w górę, spojrzeń, czy pytań. Koncepcja podniesionego hatchbacka jest modna, a ludzie chcą takie auta kupować. Pewnie dlatego obok testowanej dziś odmiany 2.0 TSI o mocy 310 KM w gamie pojawiły się też warianty podstawowe, jak np. ten oparty o silnik 1.5 TSI 150 KM. Co więc z tym sportem? Widocznie księgowi zweryfikowali plany, ale skupmy się na tym, co dostajemy w niemal topowym wariancie. Cuprę Formentora VZ prześwietlił dla Was Maciek.
[table id=1335 /]
[table id=1336 /]
[table id=1338 /]
[table id=1337 /]


































