Kontrowersyjnie, nowocześnie, a jednak sportowo. Nowe A7 wprowadziło nieco zamieszania wśród fanów marki z Ingolstadt, chociaż patrząc na linię boczną poprzedniej generacji – auto za bardzo się nie zmieniło.
Jednak wszystko co najlepsze znajduje się w środku: nowe technologie, tona gadżetów i zmieniony design. Czy może to być idealny przepis na sportową limuzynę? O tym opowiada Marcin przy pierwszym spotkaniu z nową generacją modelu.
Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Audi Centrum Łódź.
Technikalia
| Serce: | 3.0 TFSI - benzynowy, turbodoładowany |
| Skrzynia biegów: | S-Tronic automatyczna, 7-biegowa |
| Napęd: | Quattro ultra (na 4 koła z dołączaną tylną osią) |
| Liczba i układ cylindrów: | 6, widlasty |
| Pojemność: | 2995 cm3 |
| Moc: | 340 KM (250 kW) przy 5000-6400 obr./min |
| Moment obrotowy: | 500 Nm przy 1370-4500 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 250 km/h |
| Sprint 0-100km/h | 5,3 s |
| Spalanie (dane producenta): | 9,1 / 5,9 / 7,2 l/100 km Miasto / trasa / średnie |
| Wydychanie CO2 | 163 g/km |
| Hamulce (przód/tył) | tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane |
| Struktura zawieszenia (przód/tył) | zawieszenie pneumatyczne |
| Rozmiar opon | 255/35 R21 |
| Gwarancja | mechaniczna: 3 lata lub 90 tysięcy kilometrów |
Jak duże?
| Długi? | 4969 mm |
| Szeroki? | 1908 mm |
| Wysoki? | 1422 mm |
| Rozstaw osi: | 2926 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 5 |
| Ciężki? | 1815 kg |
| Ładowność: | 655 kg |
| Bagażnik: | 535 l |
| Średnica zawracania: | 12 m |
| Pojemność baku: | 63 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 324 000 PLN (50 TDI, 3.0 diesel) |
| Cena testowanej wersji: | 329 000 PLN (55 TFSI, 3.0 benzyna) |
| Cena testowanego egzemplarza: | około 495 000 PLN |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 300 km |

















































Możliwość komentowania została wyłączona.