MENU

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Comfort – test

Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4×4 Prestige – test

2 sierpnia 2016 Testy, Wideo Autor:

Nissan X-Trail 1.6 DIG-T 160 Tekna – test

Nissan zna przepis na sukces jeśli chodzi o SUVy – Qashqai od lat święci triumfy w swojej klasie. W przypadku X-Traila pomysł był prosty – wykorzystać sprawdzone rozwiązania i umieścić je w nieco większym samochodzie.

Rynek jednak nie przyjął tego modelu tak dobrze – w naszym teście Nissana X-Traila przyczyn takiego stanu rzeczy poszuka Janek.

 


2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. J.Jankowski 2015 Nissan X-Trail | fot. J.Jankowski 2015 Nissan X-Trail | fot. J.Jankowski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski 2015 Nissan X-Trail | fot. M.Pakulski


Technikalia

Serce:1.6 DIG-T - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:6-biegowa, manualna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1618 cm3
Moc:163 KM (119 kW) przy 5600 obr./min
Moment obrotowy:240 Nm przy 2000-4000 obr./min
Do "setki":9,7 s
Prędkość maksymalna:200 km/h
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
7,9 / 5,3 / 6,2 l/100 km
10,0 / 7,0 / 8,5 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2145 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/55 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4643 mm
Szeroki?1820 mm
Wysoki?1695 mm
Rozstaw osi:2706 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1430 kg
Ładowność:620 kg
Bagażnik:550 l
Średnica zawracania:11,2 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:99 400 PLN (Visia)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:132 150 (Tekna)
Testowany egzemplarz:około 139 250 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory do jazdy dziennej w technologii LED
- Przednie reflektory halogenowe z ręczną regulacją wysokości
- 17" felgi ze stopów metali lekkich, opony 225/65 R17
- Chromowane obwódki szyb
- Chromowane zewnętrzne klamki drzwi
- Lusterka boczne elektrycznie regulowane, podgrzewane z zintegrowanymi kierunkowskazami

Wewnątrz
- Elektrycznie regulowane szyby przednie z przełącznikiem AUTO po stronie kierowcy
- Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach
- Dzielone, składane oparcie kanapy tylnej (w stosunku 60/40)
- Przesuwana kanapa tylna
- Ręcznie regulowana wysokość fotela kierowcy
- System aranżacji przestrzeni bagażowej
- 12V gniazdo zasilania w części centralnej konsoli

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS + EBD
- Układ wspomagania hamowania (Brake Assistant)
- ESP
- System wspomagania ruszania pod górę - USS
- System kontroli ruchów nadwozia
- Aktywna kontrola toru jazdy
- 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne oraz kurtynowe)
- System pomiaru ciśnienia w oponach
- Koło zapasowe (dojazdowe)
- System Stop/Start
- Immobilizer
- Centralny zamek z pilotem
- Elektryczny hamulec ręczny

Elektronika i bajery
- Manualna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym
- System audio z radiem/CD, MP3, AUX, USB i iPod
- 4 głośniki

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz

- Elektrycznie składane lusterka
- Przyciemniane szyby
- Okno dachowe z filtrem UV oraz elektrycznie regulowaną przesłoną
- Srebrne relingi dachowe
- 19" felgi ze stopów metali lekkich, opony 225/55 R19
- Przednie lampy przeciwmgłowe z chromowanymi obwódkami
- Przednie reflektory w technologii full LED z automatyczną regulacją wysokości
- Lakier metalizowany (+ 3200 zł)

Wewnątrz
- Podgrzewane przednie fotele
- Skórzana tapicerka foteli
- Elektrycznie regulowany fotel pasażera (regulacja wzdłużna, regulacja kąta pochylenia oparcia)
- Elektrycznie regulowane podparcie odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy
-Elektrycznie regulowany fotel kierowcy (regulacja wysokości, regulacja wzdłużna,
regulacja kąta pochylenia oparcia, regulacja odcinka lędźwiowego)
- Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą
- Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
- Trzeci rząd siedzeń (+ 4000 zł)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System kamer 360°
- Czujnik zmierzchu
- Wycieraczki szyby przedniej z regulowaną częstotliwością pracy + czujnik deszczu
- Przednie i tylne czujniki parkowania
- Zestaw systemów bezpieczeństwa Safety Shield
- Ostrzeżenie o poruszających się obiektach
- Ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy
- Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu
- Inteligentny asystent parkowania
- Adaptacyjne światła drogowe
- Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu
- Elektryczny hamulec awaryjny
- Rozpoznawanie znaków drogowych

Elektronika i bajery
- NissanConnect
- 6 głośników
- System I-Key z przyciskiem Start/Stop
- Elektrycznie otwierana klapa bagażnika
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?730 km

Tagi: , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij